StoryEditor

Petra Polnišová a raper Ego sú tvárami kampane Slovenskej katolíckej charity

14.05.2021, 20:45
Autor:
redred
Cieľom kampane „Ty nie si na predaj!“ je edukácia a prevencia pred sexuálnym vykorisťovaním.

Aj dnes je množstvo dievčat a žien sexuálne zneužívaných a predávaných na sexuálne otroctvo do zahraničia. Herečka Petra Polnišová a raper Ego vystupujú v novej kampani, ktorej cieľom je edukácia aj prevencia pred sexuálnym vykorisťovaním.

„Ty nie si na predaj“ sú slová novej kampane Slovenskej katolíckej charity. Prihovára sa v nej najmä mladým ženám a dievčatám a vystríha ich pred nebezpečenstvom, ktoré je reálnejšie, než si myslíme.

„Tvoja hodnota nie je len v tvojom tele, ale v tom, aká si. Si vzácna ako drahokam. A preto nedovoľ nikomu, aby s tebou jednal ako s tovarom,“ prihovára sa Petra Polnišová vo videu dievčatám najviac ohrozeným sexuálnym zneužívaním a otroctvom.

Kampaň „Nie si na predaj“ nadväzuje na predchádzajúcu sériu videí kampane z roku 2019 s názvom „Nenechaj sa zotročiť“. Cieľom oboch kampaní je oslovovať mladých ich vlastným jazykom a informovať o rizikách, ktoré kvôli sociálno-ekonomickým podmienkam v snahe „zlepšiť“ si svoj život môžu ľahko prehliadnuť.

Okrem populárnej herečky v kampani vystupuje aj raper Ego, známy už z predchádzajúcej kampane proti nútenej práci, a v treťom videu o svojej skúsenosti autenticky hovorí Simona, bývalá klientka Charity, ktorá sama prežila peklo sexuálneho vykorisťovania v zahraničí.

„Z terénu máme na kampaň samé pozitívne spätné väzby a veríme, že aj tentoraz dokážeme osloviť mladých ľudí, ktorí sa možno práve v lete chystajú za prácou do zahraničia, aby boli opatrní,“ hovorí Jana Urbanová, koordinátorka prevencie charitného projektu STOP obchodovaniu s ľuďmi.

Kampaň cieli na veľmi špecifické marginalizované skupiny dievčat a žien. „Aj z interných prieskumov vieme, ako rešpektujú a sledujú niektoré celebrity aj influencerov. Výber Petry Polnišovej, momentálne známej najmä zo seriálu Horná Dolná a Ega, ktorý patrí dlhodobo k top slovenským raperom, nebol náhodný,“ hovorí Šimon Škoviera z kreatívneho štúdia Autentik, ktoré stojí za kampaňou.

Komunikačným prístavom kampane je webová stránka www.niesinapredaj.sk, kampaň prebieha aj na sociálnych sieťach, v online kanáloch, ale aj v teréne, v lokalitách, kde sa najviac vyskytujú rizikové skupiny dievčat a žien.

01 - Modified: 2020-03-02 19:31:15 - Feat.: - Title: Top momenty volebnej kampane: 10 „majsterštukov“ v čase, keď sa lámal chlieb 02 - Modified: 2018-10-07 08:33:28 - Feat.: - Title: Účtovníci sú zvláštna kasta ľudí. Reklamná agentúra sa na nich v kampani pozrela s humorom 03 - Modified: 2018-08-09 08:04:18 - Feat.: - Title: Hranol, gašparko a Robko. Tri billboardy v Bratislave zaplavili online 04 - Modified: 2018-07-23 17:32:52 - Feat.: - Title: Dokáže performance marketing budovať značku? 05 - Modified: 2018-05-30 17:53:38 - Feat.: - Title: 11 najčastejších chýb pri správe Facebook profilov. Robí ich aj vaša značka?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 22:08