Fenomén sociálnych sietí je tu a nikam neodchádza. O tom, aká je súčasná situácia sme sa rozprávali s Petrom Šebom, šéfom agentúry PS:Digital.
Ten priznáva, že sám sociálne siete používa v prvom rade na prácu. "Keby ste si pozreli môj súkromný profil, tak môj posledný príspevok má niekoľko mesiacov," priznáva.
Na Slovensku sa najmä na Facebooku rozšíril fenomén súťaží, ktoré nazýva doslova fenomén. "Slovo súťaž je na Slovensku doslova magické slovo a len čo ho napíšete do príspevku, si môžete byť istý, že budete mať oveľa lepšie čísla."
Problémom sú však časté podvody. "Mali sme tu vymyslené súťaže o vymyselené dovolenky, autá, karavany domy," upresňuje.
Ľudia si zapájaním do takýchto súťaží podľa neho robia akurát tak hanbu. "Prečo by niekto len tak rozdával tri autá? No čo by z toho mal?" pýta sa.
S odborníkom na marketing sme sa zhovárali aj o nadchádzajúcich komunálnych voľbách a o tom, aký priestor sociálne siete zaberajú v komunikácii politikov.
"Mnohí politici pochopili, že bez sociálnych sietí je to dnes nesmierne ťažké," hovorí s tým, že politici sami vyhľadávajú agentúry, ktoré ich majú naučiť ako s nimi pracovať.
Dajú sa vyhrať voľby len vďaka kampani na sociálnych sieťach? To sa dozviete v rozhovore.