Asociácia Public Relations Slovenskej republiky (APRSR), organizátor národnej súťaže PR projektov vyhlásila výsledky 9. ročníka tejto súťaže.
Public relations sa čoraz viac stáva dôležitou súčasťou komunikačného mixu a ocenenie PROKOP dáva možnosť predstaviť zaujímavé, kreatívne a inovatívne PR kampane, uskutočnené na Slovensku v aktuálnom roku. Cieľom súťaže PROKOP je predstaviť tieto projekty odbornej a laickej verejnosti a oceniť subjekty, ktoré ich realizovali. Kritériami súťaže sú inovatívnosť, kreativita a exekúcia PR projektu s ohľadom na preukázané výsledky.
Na shortlist postúpilo spolu 48 projektov zo 114 prihlásených prác. Shortlist premenilo na ocenenie 32 projektov, ktoré si môžete pozrieť na www.prokop.online.
Špeciálne ocenenie získalo OZ Zriedkavé choroby za obrovský entuziazmus, odvahu a snahu pri vytvorení funkčnej platformy poskytujúcej pomoc 300 000 ľuďom so zriedkavými chorobami.
Ocenenie PR Osobnosť roka získala Tatiana Svrčková, CR Senior Specialist zo spoločnosti Slovak Telekom. Toto ocenenie sa udeľuje osobnostiam, predovšetkým z radov klientov, ktorí rozumejú hodnote a efektivite PR a prisudzujú PR strategické miesto v komunikačnom mixe.