Hlavnou postavou zimnej kampane Poštovej banky na spotrebný úver Dobrá pôžička je opäť Fantomas, v podaní herca Sávu Popoviča.
Fantomas sa v televíznej kampani na prvý pohľad polepšil, venuje sa deťom, pečie s nimi medovníky a počúva vianočné koledy. K sviatočnej atmosfére mu chýba už len vianočný stromček, ktorý si dal doviezť vrtuľníkom. Nekúpil ho však v obchode, ale ukradol ho priamo z námestia, kde stoja prekvapení ľudia a policajti...
„S dobrou pôžičkou od Poštovej banky sa môže polepšiť každý – to je ústredná myšlienka, na ktorej sme postavili novú kampaň. Chceme tak upozorniť na našu Dobrú pôžičku a jej špecifikum - každému, kto si od začiatku novembra u nás požičia, pošleme až do 50 eur na sporiaci účet Rezerva. Klienti tak budú mať možnosť polepšiť sa, začať si šetriť a vytvárať potrebnú finančnú rezervu,“ približuje Silvia Wenderlová, head of marketing Poštovej banky a dodáva, že kampaňou banka napĺňa jej brand purpose – Meníme postoj Slovenska k peniazom.
Televízna kampaň bude podporená aj v printe, OOH, na sociálnych sieťach a v digitálnom priestore.
Na spote sa podieľal približne 40-členný štáb, ktorý pripravil stavbu, kulisy, svetlá a špeciálne efekty. Niektoré rekvizity, boli privezené až z Nemecka. Na natáčanie boli upečené aj netradičné medovníky, ktoré deti zdobili zelenou polevou a postavený 1,5-metrový snehuliak z polystyrénu. Realizácii kampane predchádzal takmer mesiac príprav.„Samotné natáčanie trvalo 20 hodín a okrem hlavných postáv sa ho zúčastnilo aj 30 komparzistov, či štyria policajti. Natáčali sme na troch miestach - vo futuristickej stavbe Elipsion v Senci, na námestí v Trnave, ale aj v ateliéri,“ dodáva Silvia Wenderlová.
V ateliéri sa točili všetky exteriérové scény so snehom. Deň pred nakrúcaním dala banka zasnežiť plochu s viac ako 200 štvorcovými metrami, deti sa tu guľovali, robili v snehu anjelov.
Zelený zloduch sa v kampani Poštovej banky prvýkrát objavil v marci. Išlo o najkomplexnejšiu kampaň, akú banka dovtedy pripravila – okrem televízie, kín, printu, OOH, zarezonovala aj v internej komunikácii.Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová, Zuzana Strempeková
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder, Bianka Dingová
Account: Juraj Výboch, Simona Bobeková
Digital account: Stanislav Várady
Produkcia: Katarína Kintlerová, Petra Géciová (JOJ Production)
Réžia: Dano Dekan
PR agentúra: AMI Communications
Mediálna agentúra: Media and Digital Services