V pondelok 5. novembra 2018 štartuje vianočnú kampaň operátor Tesco Mobile a potrvá až do Vianoc. Posolstvo kampane znie: „Kto volá do všetkých sietí za 3,9 centa bez podmienok s Tesco mobile, tomu zostanú peniaze aj na iné veci. S najvýhodnejšími volaniami je tak život spontánny a zábavný.“
„Volania za 3,9 centa za minútu do všetkých sietí sú na trhu predplatených kariet stále to najvýhodnejšie bez podmienok, čo môže zákazník získať. Jednoduchosť a výhodnosť tohto produktu znamená pre zákazníka bezstarostnosť a slobodu. Preto nás oslovila myšlienka agentúry dokumentovať to na „nákupe” vecí, ktoré by si človek možno inak nedoprial. Lamí povoz v Tatrách? Ovečky hrajúce Beethovena? Prečo nie, keď voláte tak lacno...,” hovorí Alexander Vlčko, manažér marketingu Tesco Mobile.
Vianočná kampaň je nasadená v televízii, online, sociálnych médiách, outdoore a v instore.
Vizitka kampane:
Názov: Zimná kampaň Tesco mobile 2018 – Peniaze aj na iné veci
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Reklamná agentúra: Istropolitana Ogilvy
Art director: Martin Melicharčík
Creative director: Peter Darovec, Rado Olos
Strategic director: Juraj Plánovský, Veronika Romsauerová, Peter Darovec, Rado Olos
Account director: Martin Toman
Account manager: Lenka Michálková
Mediálne nasadenie: TV, in-store, online, social media, outdoor, netradičné formáty