O2 prichádza začiatkom novembra so svojím novým vianočným spotom, v ktorom uškatca Tóna opäť doplnia aj iné zvieratá.
„Naša ponuka je výnimočne dobrá počas celého roka, preto sa nesústredíme konkrétne na vianočné obdobie. Táto kampaň opäť pripomína naše výhody, ktoré neplatia len počas Vianoc. Takou je napríklad vykúpenie z viazanosti u iného operátora. Zároveň chceme pripomenúť náš významný míľnik v tomto roku, a tým je dosiahnutie 2 miliónov zákazníkov,“ hovorí Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia.
„Tak ako minulý rok sme mali opäť ambíciu spraviť vianočný spot, v ktorom namiesto rolničiek a Santa Clausov nájdete kopec lásky. Taký, v ktorom sa nájdu aj malé, aj väčšie zvieratá. Teraz už len čakáme, kým si ho pozrú milióny ľudí,“ hovorí Adam Jánoš, Head of copy z Oliver Agency.
Produkcia spotu pochádza z dielne Alien studio pod režisérskou taktovkou Dana Dekana. Hudbu komponoval Michal Novinski.
Kampaň bude nasadená v TV, rádiách, printoch, OOH a online. Online štartuje zajtra a v TV 7.11.2018.
Vizitka kampane:
Agentúra : Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Client servis director: Tina Bineva
Account manager: Saša Fekete, Ejmi Baranová
V spolupráci s TRIAD Advertising
Strategy director: Martin Woska
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Art director: Csilla Polák, Marek Barančík
Graphic designer: Michal Bajus
Digital strategist: Alan Holub
Social media brand manager: Martin Luther, Mária Hadzimová
Account manager: Zuzana Bosmanová