Vianočná kampaň českého internetového obchodu s potravinami Rohlik.cz patrí aktuálne medzi najdiskutovanejšie témy česko-slovenského marketingového sveta. Nie že by to bol najlepší spot, aký ste kedy videli, nie je ani najdrahším a už vôbec nie najinovatívnejším.
Dôvodom je umelá inteligencia
Vo svete sme už videli viacero AI generovaných spotov, no v našom regióne ide o unikát. A určite to nebude posledný pokus. Zadávateľov bude nepochybne priťahovať vidina šetrenia produkčných nákladov.
Rohlík tvrdí, že kampaň „Almost. Not This Time“ vytvoril jeden zamestnanec za približne 80 hodín. Spot vznikol s pomocou niekoľkých AI nástrojov a celé to stálo zhruba 400 eur. „Rohlík je značka, ktorá sa dlhodobo nebojí zapájať nové technológie a posúvať hranice ich využitia - či už v kľúčových oblastiach, ako je logistika a doručovanie, alebo pri marketingových aktivitách. Práve na ukazuje aj tohtoročná kampaň vytvorená AI," tvrdí Pavel Vašek, Head of Brand and Campaign společnosti Rohlík.
Kampaň je vytvorená v angličtine a je určená pre všetky trhy Rohlik Group. Reflektuje d...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

