Z viac ako 5 500 prihlásených prác, z viac ako 60 krajín sveta, sme sa včera dozvedeli globálnych víťazov. V médiách sa objavila správa o tom, ktoré práce sa dostali medzi top 40 PR kampaní. Nasledovalo samotné odovzdávanie cien vo Washingtone, kde sa odhalilo aj presné poradie.
TRIAD s prácou 17. november pre klienta O2, na ktorej spolupracoval so Seesame a Fleishmann Hillard CZ obsadil 11. priečku. Stal sa tak top 11. PR prácou na svete. Novinkou sa pochválil na Facebooku.
Martin Woska, chief creative & strategy director z TRIADu pre Stratégie povedal: „Priamo na odovzdávaní vo Washingtone sme neboli, ale z webu sme zistili, že naša kampaň pre O2 sa umiestnila až na 11. mieste. Takú vysokú priečku sme nečakali. Priamo nad nami sú dve kampane čo vyhrali Grand Prix aj zlato v Cannes (Palau pledge, P&G - The talk) a byť v takejto spoločnosti nás extrémne teší."
O kampani 17. november: O2 v rámci tohto projektu na jeden deň vytvorilo virtuálnu železnú oponu. V tento deň sa pri načítaní zahraničných webových stránok zobrazilo upozornenie, pripomínajúce železnú oponu a upozorňujúce na prekročenie hranice. Súčasťou kampane boli aj špeciálne SMS správy pri prekročení hranice, ktoré oznamovali, že pred rokom 1989 to bolo trestným činom. Symbolicky v tento deň hranice prekročil olympionik Matej Tóth, na mieste, ktoré bolo pred rokom 1989 obohnané ostnatým drôtom v Devínskej Novej Vsi. Do kampane sa zapojilo aj množstvo influencerov, ako napríklad Sajfa, youtuber Selassie, či Ján Gordulič.
SABRE Awards je celosvetová branžová súťaž, ktorú vedie rešpektovaný analytik Paul Holmes.
V posledných dňoch práca zaujala aj porotcov v Barcelone. Z ADC*E Awards si Live from ´89 odnieslo striebro.