Združenie Ľudia z marketingu vybralo zo všetkých nominácií troch marketérov, z ktorých jeden získa ocenenie Marketér roka a bude reprezentovať Slovensko v súťaži GLOBAL MARKETER OF THE YEAR.
Na shortliste Marketéra roka sa umiestnili:
Dáša Juríková – riaditeľka odboru Stratégia a rozvoj značky, Slovenská sporiteľňa
Mirka Uhnak - výkonná riaditeľka Mini Tech MBA for women
Katarína Hozáková - Head of marketing, Pernod Ricard Slovakia
Kto bude Marketér roka?
Marketér roka vedie marketing značky, ktorá v posledných dvanástich mesiacoch (s prihliadnutím na doterajšiu prácu) jednoznačne excelovala a získala si tak všeobecné uznanie v komunite marketingových profesionálov. Minulý rok získal toto ocenenie Juraj Holub zo spoločnosti Slido.
Ako súťaž prebieha?
Nominácie podávala odborná verejnosť emailom na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Nominácia musela obsahovať meno, pozíciu, názov zamestnávateľa a dôvod – prečo by mal nominovaný získať toto ocenenie. Následne boli nominovaní oslovení organizátorom, aby vyjadrili s nomináciou svoj súhlas a zaslali najneskôr do 30.októbra odpovede na 3 otázky:
- aká bola marketingová výzva, ktorej čelili v posledných dvanástich mesiacoch,
- akú stratégiu a aktivity zvolili a riadili,
- aké výsledky sa im podarilo dosiahnuť.
Z potvrdených nominácii porota zložená z členov LzM vybrala troch marketérov na shortlist. Víťaza vyberú všetci členovia LzM a jeho meno bude vyhlásené 22. novembra 2019 počas slávnostného večera vyhlasovania ocenení EFFIE. Víťaz bude reprezentovať Slovensko v medzinárodnej súťaži GLOBAL MARKETER OF THE YEAR.
O Ľuďoch z marketingu
Občianske združenie Ľudia z marketingu (LzM) má za cieľ vybudovať komunitu expertov a osobností, ktorí úspešne pôsobili či pôsobia ako marketingoví riaditelia, manažéri, komunikační experti a stratégovia u top 200 zadávateľov reklamy, s úmyslom kultivovať prostredie marketingu na Slovensku prostredníctvom zdieľania skúseností, inšpirácie, vzdelávania a nastavovania trhových štandardov.