Kategória: Out of home
Klient: O2 Slovakia
Agentúra: Elite Solutions
Ak nemáte 4G LTE, niečo tomu chýba. Tak ako televízoru, bez určitej vrstvy fólie. Agentúra nadviazala na kreatívne spracovanie ATL kampane a výborne využila LCD obrazovky, ktoré upravila tak, aby bolo možné vidieť vizualizáciu až po tom, ako si zákazníci nasadia potápačské okuliare. Jednoduchým hackom tak priniesla zaujímavý zážitok pre návštevníkov predajne.archív
StoryEditorPredstavujeme bronzové reklamy tohto roka. Podľa Hodnotenia Stratégií
Toto sú práce, ktoré uspeli v roku 2018.
Každý mesiac sa pod vedením magazínu Stratégie stretávajú odborníci z kreatívnych agentúr spolu so zadávateľmi, aby ohodnotili najlepšie reklamné práce mesiaca. Raz ročne porota vyberie tie najlepšie reklamy roka vo všetkých hodnotených kategóriách. Tento rok sa do Hodnotenia Stratégií prihlásilo takmer 600 prác. Pozrite sa, ktoré reklamy odborníci vyhodnotili ako najlepšie pre rok 2018.
Predstavujeme vám práce, ktoré si odniesli v celoročnom hodnotení BRONZ.
01 - Modified: 2022-02-04 11:47:24 - Feat.: - Title: Reklamou mesiaca je vizuál pre Platformu rodín, najúspešnejšou agentúrou sa stalo MullenLowe GGK
02 - Modified: 2022-08-15 08:44:53 - Feat.: - Title: Štatút Hodnotenia reklám v Stratégiách
03 - Modified: 2021-12-21 08:17:40 - Feat.: - Title: Stratégie odštartovali nový ročník Hodnotenia alebo hľadáme najlepšie reklamy mesiaca
04 - Modified: 2019-12-02 10:34:35 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Agentúrou októbra sa stala MUW Saatchi & Saatchi
05 - Modified: 2019-11-21 09:51:19 - Feat.: - Title: Najlepšie slovenské reklamy za tento rok