Ako informovala spoločnosť Mondelēz, Milka postaví priamo v priestoroch nákupného centra Eurovea kulisy vianočného mestečka. Návštevníkov v ňom čaká zábavný program, súťaže, ochutnávky a ďalšie aktivity. Zážitková aktivita dopĺňa ďalšie aktivity na podporu predaja značky Milka ako tv spot so strojom času od francúzskeho filmového režiséra Jean-Pierre Jeuneta.Hlavnými tvárami kampane na sociálnych sieťach a v PR v sviatočnom období je speváčka Celeste Buckingham a youtuber GoGo, ktorí vytvorili autorské video a osobne sa zúčastňujú eventov vo vianočnom mestečku v Prahe i Bratislave. Obaja influenceri podporia kampaň počas adventu aj na svojich sociálnych kanáloch.„Spríjemniť a ozvláštniť nejakým spôsobom nákupy v hektickom predvianočnom období, to je hlavným cieľom našich aktivít v priestoroch obchodov a obchodných centier,“ hovorí Lucia Hasincová, manažérka značky Milka.PR komunikáciu, produkciu eventov a spoluprácu s influencermi zabezpečuje agentúra PR.Konektor. Digitálnu časť kampane má na starosti Konektor Social, nákup médií realizuje agentúra Carat.
Mondelez
StoryEditor
Milka postavila vianočné mestečko. V nákupnom centre
Tvárami vianočnej kampane sú speváčka Celeste Buckingham, youtuber GoGo a česká lyžiarka Ester Ledecká.