Spoločnosť Baumit International, ktorá pôsobí v 41 krajinách sveta, uzavrela tender na kreatívny koncept a marketingovú komunikáciu.
Víťazom a dodávateľom reklamných služieb sa stala agentúra MullenLowe GGK Bratislava. Výberového konania, ktoré pozostávalo z 2 kôl, sa zúčastnilo celkovo 6 agentúr: Jung von Matt Vienna, Demner, Merlicek & Bergmann, JANDL, MullenLowe GGK Bratislava, Havas Bulgaria a Wahrheit s/w Werbeagentur GmbH.
MullenLowe GGK bude mať na starosti smerovanie a celkový vizuálny koncept komunikácie, ktorá bude nasadená v 41 krajinách sveta od Portugalska cez Rusko až po Čínu.
Komunikačná línia Baumit je už dlhodobo konzistentná. Ako informovala agentúra, kľúčové prvky sú emócie – žena s maskou. Tento koncept sa nebude v budúcnosti meniť, prispôsobovať sa bude iba jeho exekúcia.
Baumit Holding vyrobí vo viac ako 40 výrobných závodoch po celom svete viac ako 6,5 milióna ton suchých produktov a 200 000 ton pastéznych produktov. Zateplil viac ako 45 miliónov m2 fasád. Zamestnáva viac ako 5 700 ľudí a je číslom jedna na trhu fasád v Európe.