archív
StoryEditor

Baumit má v portfóliu novinku. Spropagovať ju pomáha hit Love is in the air

14.07.2021, 16:28
Autor:
(pš)(pš)
Pod kreatívu sa podpísala agentúra MulleLowe GGK.

Baumit Slovensko má vo svojom portfóliu novinku - interiérovú farbu Ionit Color generuje zdraviu prospešné ióny, čím zlepšuje vzduch v miestnosti. Čistí ho od peľu aj prachu, vďaka čomu sa v uzavretom priestore preukázateľne lepšie dýcha. Novinku ocenia nielen alergici, či astmatici, ale všetci, ktorým záleží na kvalite bývania. Televíznu reklamu pod vedením kreatívneho riaditeľa Vlada Slivku pripravila tím agentúry MullenLowe GGK.

„Napriek pandémii koronavírusu, je pre nás rok 2021 výnimočným. Prinášame na trh inovatívnu novinku, ktorá svojimi vlastnosťami zásadne prispieva ku kvalite vnútorného prostredia. Výsledkom je čistejší a zdravší vzduch v interiéri, čo je práve v dnešných dňoch pandémie veľkou témou,"  vysvetľuje Petra Chebenová marketingová manažérka spoločnosti Baumit.

Tím kreatívcov pod vedením nového Creative Directora Vlada Slivku pripravil sériu režisérskych treatmentov, z ktorých klient spoločne s agentúrou jednohlasne vybral kreatívny koncept produkčnej agentúry Protos Productions. Podľa klienta bol celý proces výberu a hľadania najlepšieho riešenia poznačený otvoreným a kvalitným dialógom a až výnimočne jednotným pohľadom pri procese výberu a realizácie spotu.

"Výsledkom je silný a emotívny TV spot, podporený obľúbeným songom Love is in the Air od Paula Younga, ktorý ani po rokoch nestratil nič na svojej aktuálnosti a emócii," myslí si Petra Chebenová.

"V Baumite veríme, že aj vďaka TV spotu sa náš jedinečný produkt Ionit Color dostane do povedomia zákazníkov, a že nám pomôže naplniť obchodné ciele, ktoré sme si stanovili. Agentúre MulenLoweGGK patrí naše poďakovanie za výbornú spoluprácu od zadania až po realizáciu a nasadenie spotu," povedal Tomáš Sepp, marketingový manažér spoločnosti Baumit.

Vizitka kampane:
Klient:
Baumit Slovensko
Reklamná agentúra: MullenLowe GGK
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Petra Števonková, Vlado Slivka
Account Manager: Katarína Uhríková
Strategy Planner: Robert Cyprich
Production Supervising: Jozef Hupka
Réžia: Maroš Milčík
Kamera: Michal Babinec
Producent: Barbara Kipsová
Produkčná spoločnosť: Protos Productions

01 - Modified: 2024-07-04 07:00:00 - Feat.: - Title: V MullenLowe GGK potrebujeme dialóg aj ženský element 02 - Modified: 2024-06-26 13:47:50 - Feat.: - Title: Anna Dzurjaníková novou posilou MullenLowe GGK 03 - Modified: 2024-06-03 14:33:52 - Feat.: - Title: Slováci jedia málo ovocia a zeleniny. BILLA na to reaguje novou kampaňou 04 - Modified: 2024-05-09 10:20:19 - Feat.: - Title: Dvaja noví lídri v MullenLowe GGK 05 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 11:50