archív
StoryEditor

Baumit má v portfóliu novinku. Spropagovať ju pomáha hit Love is in the air

14.07.2021, 16:28
Autor:
(pš)(pš)
Pod kreatívu sa podpísala agentúra MulleLowe GGK.

Baumit Slovensko má vo svojom portfóliu novinku - interiérovú farbu Ionit Color generuje zdraviu prospešné ióny, čím zlepšuje vzduch v miestnosti. Čistí ho od peľu aj prachu, vďaka čomu sa v uzavretom priestore preukázateľne lepšie dýcha. Novinku ocenia nielen alergici, či astmatici, ale všetci, ktorým záleží na kvalite bývania. Televíznu reklamu pod vedením kreatívneho riaditeľa Vlada Slivku pripravila tím agentúry MullenLowe GGK.

„Napriek pandémii koronavírusu, je pre nás rok 2021 výnimočným. Prinášame na trh inovatívnu novinku, ktorá svojimi vlastnosťami zásadne prispieva ku kvalite vnútorného prostredia. Výsledkom je čistejší a zdravší vzduch v interiéri, čo je práve v dnešných dňoch pandémie veľkou témou,"  vysvetľuje Petra Chebenová marketingová manažérka spoločnosti Baumit.

Tím kreatívcov pod vedením nového Creative Directora Vlada Slivku pripravil sériu režisérskych treatmentov, z ktorých klient spoločne s agentúrou jednohlasne vybral kreatívny koncept produkčnej agentúry Protos Productions. Podľa klienta bol celý proces výberu a hľadania najlepšieho riešenia poznačený otvoreným a kvalitným dialógom a až výnimočne jednotným pohľadom pri procese výberu a realizácie spotu.

"Výsledkom je silný a emotívny TV spot, podporený obľúbeným songom Love is in the Air od Paula Younga, ktorý ani po rokoch nestratil nič na svojej aktuálnosti a emócii," myslí si Petra Chebenová.

"V Baumite veríme, že aj vďaka TV spotu sa náš jedinečný produkt Ionit Color dostane do povedomia zákazníkov, a že nám pomôže naplniť obchodné ciele, ktoré sme si stanovili. Agentúre MulenLoweGGK patrí naše poďakovanie za výbornú spoluprácu od zadania až po realizáciu a nasadenie spotu," povedal Tomáš Sepp, marketingový manažér spoločnosti Baumit.

Vizitka kampane:
Klient:
Baumit Slovensko
Reklamná agentúra: MullenLowe GGK
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Petra Števonková, Vlado Slivka
Account Manager: Katarína Uhríková
Strategy Planner: Robert Cyprich
Production Supervising: Jozef Hupka
Réžia: Maroš Milčík
Kamera: Michal Babinec
Producent: Barbara Kipsová
Produkčná spoločnosť: Protos Productions

01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 02 - Modified: 2023-11-09 18:44:51 - Feat.: - Title: BILLA prichádza s novou kampaňou. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-09-13 06:00:00 - Feat.: - Title: Andrea Jurgošová: Dobrý copywriter sa nevypíše za počítačom, ale tým, že skúša nové veci 05 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 18:44