StoryEditor

Výdavky na reklamu medziročne rástli o 36 %

21.03.2019, 12:44
Autor:
rmrm
Vyplýva to z nezávislého monitoringu Kantar Media. Pozrite si ďalšie zaujímavosti.

Výsledky monitoringu výdavkov na reklamu spoločnosti Kantar Media 2018:

  • Nárast výdavkov je na úrovni 36%.
  • Kantar Media sa pozrela aj na vývoj počtu reklám za dlhšie obdobie a počet reklám v TV za posledné tri roky narástol o viac ako 41% !(1,780 mio reklám v roku 2018 v porovnaní s 1,265 mio reklám v roku 2016), outdoor a kino sú stabilné, rádio a noviny mierny nárast a časopisy pokles počtu reklám.
  • Vedeli ste, že najviac reklám v televízii vidíte nie v decembri ale v októbri a počujete v rádiu práve v novembri? Počas troch rokov tieto mesiace sú najviac „busy“ s reklamami.
  • Fantomasa sme videli najčastejšie zo všetkých TV reklám v roku 2018
  • Banky, poisťovne a finačné inštitúcie si opäť udržali svoje prvenstvo ako top sektor výdavkov do reklamy. Prekvapením je sektor Liekov a Liečiv. Poskočil zo štvrtej pozície na druhú a zároveň je „skokanom“ roka medzi sektormi.
  • Ak by sme všetky monitorované reklamy z televízií ako RTVS, TV Markíza, TV JOJ a TA3 spolu prepočítali na dni, zabrali by viac ako tretinu roka (139 dní), uf. V prípade rádií je to niečo  (80 dní).

Kantar Media

01 - Modified: 2021-04-22 08:18:21 - Feat.: - Title: Influenceri na sociálnych sieťach. Nový nástroj umožňuje značkám sledovať ich komunikáciu 02 - Modified: 2021-02-22 06:28:21 - Feat.: - Title: Kantar vyhral tender na meranie sledovanosti televízií. Doplní ho meranie onlinu, prípadne aj rádií a reklamy 03 - Modified: 2019-05-15 09:13:12 - Feat.: - Title: Pri monitoringu reklamy pracujeme s gross cenami. Na reálne ceny nemáme dosah 04 - Modified: 2019-05-14 07:44:09 - Feat.: - Title: Toto sú najčastejšie vysielané reklamy v médiách za rok 2018 05 - Modified: 2019-01-28 07:13:24 - Feat.: - Title: Počas Vianoc sme videli denne vyše 800 reklám. Najviac ich nasadilo Tesco a odvysielala TV JOJ
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 18:13