Jeden z najväčších svetových inzerentov- Unilever sa rozhodol vybrať si sieť „dôveryhodných vydavateľov“, s ktorými bude vo väčšine prípadov komunikovať ohľadom marketingu. Inými slovami, vynaloží im väčšinu svojho marketingového rozpočtu.
Iniciatívu oznámila spoločnosť s tým, že jej cieľom je väčšia kontrola umiestnenia reklamy. Chce dosiahnuť, aby sa znížili reklamné podvody a zvýšila bezpečnosť značky v online.
Unilever zatiaľ odmietol uviesť, ktorí digitálni vydavatelia budú súčasťou výberu.
Čo sa týka Facebooku, marketingový riaditeľ Unileveru Kenith Weed sa vyjadril, že je jeho výber otázny, nakoľko sa v posledných rokoch podľa jeho slov vo viacerých prípadoch ukázalo, že je nespoľahlivý a bezohľadný. Používal podľa neho roboty na úpravu dát ohľadom efektivity výdavkov do reklamy.
Weed hovoril aj o tom, že vytiahne investície z digitálnych platforiem, ktoré nedokážu riešiť problémy, ako napríklad falošné správy a rozhodol sa tiež znížiť množstvo spoluprác s influencermi, ktorý si nakupujú followerov.
Kenith Weed po 36 rokov v spoločnosti Unilever odchádza do dôchodku, náhrada za neho ešte nebola vymenovaná.