Cieľom značky je presadiť zobrazovanie reálnych žien v komunikácii firiem.
Značka Dove je známa svojim autentickým prístupom k zobrazovaniu žien v reklame. Dlhodobo sa snaží presadiť, aby firmy v komunikácii obsadili rôzne ženy s akýmikoľvek črtami tváre či postavy. Podľa značky Dove je v reklamách stále prítomný stereotyp zobrazovania dokonalého tela, čo mnohým ženám spôsobuje ťažkosti.
Aby tomuto fenoménu Dove predišiel, rozhodol sa zakročiť aj u konkurencie. Kampaňou s názvom It 'On Us (Je to na nás) z dielne madridskej agentúry LOLA MullenLowe bojuje s vyobrazením žien v reklamnom priemysle.
Dove natočil kastingové videá, v ktorých účinkujú netypicky vyzerajúce ženy a ponúkol ich tým, ktorí u konkurenčných značiek vyberajú mo...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-01-28 09:50:05 - Feat.: 0 - Title: Unilever vstupuje do nového roka s ambíciou podpory rozmanitosti a búrania stereotypov
02 - Modified: 2021-03-11 20:38:46 - Feat.: 0 - Title: Unilever sa zrieka označenia "normálne". Podľa prieskumu má na ľudí negatívny dopad
01 - Modified: 2023-10-17 08:02:21 - Feat.: - Title: Michaela Franeková z Unilever: Nehierarchický prístup vedenia vnímam ako jedinú cestu
02 - Modified: 2022-02-07 12:22:43 - Feat.: - Title: Globálnym Marketérom roka 2021 sa stala Conny Braams z Unileveru
03 - Modified: 2021-04-26 11:35:36 - Feat.: - Title: Unilever vyvinul deodorant pre osoby so zdravotným postihnutím
04 - Modified: 2021-03-11 20:38:46 - Feat.: - Title: Unilever sa zrieka označenia "normálne". Podľa prieskumu má na ľudí negatívny dopad
05 - Modified: 2021-01-28 09:50:05 - Feat.: - Title: Unilever vstupuje do nového roka s ambíciou podpory rozmanitosti a búrania stereotypov