Nedávno prebehla ONLINE ceremónia Eventex Awards 2019, kde Creative PRO získalo tretiu cenu v kategórii Roadshow za projekt Mazagrande Tour pre klienta Tchibo.
"Mazagrande Tour bol unikátny projekt, cez ktorý sa nám originálnou formou podarilo odlaunchovať nový brand Mazagrande. Podnietili sme v ľuďoch skutočnú zvedavosť. Zamrazili sme nápoj Mazagrande do kocky ľadu a jeho rozbitím sa ľudia museli doslova prebojovať k osviežujúcemu nápoju," hovorí Štefan Kozák, riaditeľ agentúry Creative PRO a dodáva: "Vytvorili sme tourplan, pričom sme počas 16 dní v 10 mestách dokázali zrealizovať 5 100 priamych kontaktov so zákazníkmi, ktorí produkt ochutnali, a tak získali voucher na ďalší nákup nápoju Mazagrande."
Celý projekt bol podporený influencermi a žurnalistami, ktorí Mazagrande Tour komunikovali na sociálnych sieťach. Pozrite si case study oceneného projektu:
Creative PRO pôsobí ako event & live marketing agency v Českej republike, Maďarsku, Poľsku a na Slovensku. V minulom ročníku Eventex Awards zabodovala v troch kategóriách. Prvé miesto získala v kategórii Best Brand Engagement Event s projektom The Grand Journey pre klienta Bombay Sapphire (PL), druhým ocenením bolo 3. miesto v kategórii Best Campaign Event s projektom "From Košice to the World in 80 hours" pre klienta Medzinárodné letisko Košice a tretie ocenenie The Best Event celého galavečera si odniesol projekt The Grand Journey. V roku 2017 priniesol agentúre prvenstvo v kategórii Best Product Launch koncept "The Art of 7" pre BMW Slovakia.
Ocenenie Eventex Awards udeľuje každoročne ocenenia v oblasti event professionals, meeting planners, promoters and live communication professionals.