V špecializovanej prílohe EVENTY 2019 magazínu Stratégie sme sa najvýznamnejších zadávateľov opýtali, čo je hlavným kritériom, ktoré musí spĺňať eventová agentúra, s ktorou budú spolupracovať.
Obsah na eventoch začína byť rovnako dôležitý ako forma
|
Martina Jamrichová Country PR & Marketing Manager HB Reavis |
Faktorov je viac, hádam najdôležitejšie je, aby agentúra skutočne rozumela tomu, o čo nám eventom ide, neradi robíme samoúčelné aktivity. A, samozrejme, dôležitá je chémia, ktorá musí fungovať.
Opustenie štandardnej komfortnej zóny nám prinieslo nový uhol pohľadu
|
Michaela Sakálová Manažérka pre podlinkovú komunikáciu, eventy a sponzoring O2 Slovakia |
Preukázateľné skúsenosti, skvelé referencie, kvalitné personálne zabezpečenie – zloženie tímu, záruka kapacitného zvládnutia eventu, profesionalita, kreativita, empatia a vnímanie našich hodnôt a našej firemnej kultúry. Taktiež je pre nás veľmi dôležitá orientácia agentúry v aktuálnych trendoch na trhu, technologických novinkách a inováciách a schopnosť jej implementácie v rámci eventov v snahe priniesť jedinečný zážitok, niečo nové, unikátne. Špeciálne oceňujem zanietenosť agentúrneho tímu a snahu prekvapiť a predstihnúť naše očakávania inline so zadaním a s hodnotami firmy.
Ocenili sme aj prístup agentúr pri zavádzaní GDPR do eventovej praxe
|
Natália Kunická Brand Activation Manager Orange |
Naším cieľom je dlhodobá spolupráca, pri ktorej agentúra pozná našu značku a pri realizácii eventov podporuje jej hodnoty, myšlienky a ciele. Základom je určite profesionálny prístup a realizácia eventov v symbióze s inovatívnosťou a kreatívnym prístupom s dôrazom prinášať ľuďom pozitívne zážitky so značkou.
Spoliehať sa len na historické vzťahy nestačí
|
Jana Hrachová Event koordinátorka Poštová banka |
Od agentúry očakávame, že bude flexibilne reagovať na požiadavky klienta a pôjde aj za hranice svojho štandardného portfólia, ak to bude potrebné. Zároveň by mi mala byť rovnocenným partnerom. Sme otvorení všetkým dobrým nápadom a odporúčaniam. Taktiež si ceníme profesionalitu, progresívny prístup, dôležité sú, samozrejme, aj referencie. V neposlednom rade musí zafungovať aj „chémia“ a to, či máme rovnakú víziu, čo a ako robiť, aby bol event úspešný.
Neustále hľadáme krehkú rovnováhu medzi kreatívnym cítením a analytickým myslením
|
Milada Halová Riaditeľka odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka |
Na eventových agentúrach si veľmi vážime ich kreativitu, kvalitu ľudí, schopnosť prichádzať so stále novými riešeniami a najmä ich skúsenosti z produkčnej stránky. Moderné technológie a umenie sa v súčasnosti výrazne ovplyvňujú a my neustále hľadáme krehkú rovnováhu medzi kreatívnym cítením a analytickým myslením. Preto je pre nás dôležité mať v agentúre partnera, ktorý rozumie nášmu nastaveniu a vie napĺňať naše očakávania.
Skúšame aj nové agentúry, aby sme nevkĺzli do rutiny
|
Anna Durczoková Sr. špecialistka marketingovej komunikácie Slovak Telekom |
Kreativita, spoľahlivosť, improvizácia a splniť sľúbené za dohodnutý budget.
Ústretovosť je pre nás naozaj pozitívnym parametrom
|
Jana Kandrová Brnová Marketing specialist Union |
Ponuky eventových agentúr v rámci jednotlivých tendrov vyhodnocujeme celkovo, ale veľmi podstatným kritériom je, čo nám vie agentúra ponúknuť iné ako ostatné agentúry, resp. čím je ponuka danej eventovej agentúry originálna. Súčasne ide aj o preferencie vnútrofiremného zadávateľa.
Oceňujeme projekty, ktoré nemajú jednoznačne charakter eventu
|
Ondrej Rapčan Event manager VÚB |
Eventová agentúra by sa mala chytiť zadania tak, aby pripravila originálny a kvalitný event tak, aby sa ľuďom vryl do pamäti a vyvolal v nich emócie. A to všetko, samozrejme, za primerané náklady a tak, aby boli splnené zadané ciele. Dôležitú úlohu zohráva aj kapacita agentúry, kvalita accountov, dobré subdodávateľské vzťahy, technické zázemie a podobne. Pretože každý kreatívny nápad potrebuje aj perfektnú realizáciu, aby v konečnom výsledku ohúril.
Viac o pohľade zadávateľov na výber eventovej agentúry a o podmienkach spolupráce si môžete prečítať v prílohe EVENTY 2019, ktorá vyšla s marcovými Stratégiami. Dozviete sa v nej aj to, či a kedy využívajú zadávatelia elektronické tendre, čím ich eventové agentúry v minulom roku prekvapili, ale napríklad aj to, čo je dôvodom na zmenu eventovej agentúry.