V súťaži New York Festivals získalo od prvej poroty- Grand Jury shortlist päť slovenských agentúr.
Po druhom zasadnutí poroty sa Executive Jury pozrela na shortlisty ešte raz a vybrala už iba tri slovenské agentúry. Vo finále bojovala Istropolitana Ogilvy s dvomi prácami Moje dieťa a Stories, ktoré nesmú zmiznúť a Effectivity POWERED BY PUBLICIS s prácou pre Ekotopfilm Olejové jazero.
Napokon sa shortlist na kov v New Yorku podarilo premeniť iba TRIADu. Z troch kategórií zaujala porotcov kampaň Slovensko žije všetkými farbami v kategórii Marketing Strategy a Effectiveness- Earned Media, kde získala bronz.
Medzinárodná súťaž New York Festivals oceňuje práce v šiestich kategóriách. V každej z nich zasadá porota zložená z profesionálov z danej brandže a vyberá top projekty z celého sveta.
Slovensko získalo na NY Festivals cenu po 15 rokov.