Už v piatok 31. mája sa budú na galavečere v Istropolise odovzdávať ocenenia Zlatý klinec. Verejnosť spozná tie najkreatívnejšie kampane, ktoré agentúry za uplynulý rok pripravili a zrealizovali.
O titul najkreatívnejšej reklamy sa uchádza 352 prác od 40 prihlasovateľov. Pozrite si prvý predvolebný predklincový prieskum, ešte pred zasadnutím poroty. Vychádza zo všetkých prihlásených prác.
Tohtoročných víťazov volieb Slovenskej národnej reklamy zvolia dve poroty. Ako vysvetlil Róbert Slovák, prezident KRAS-u, v Single channel porote sú craftovo zameranejší ľudia, v Multi channel sú kreatívni ľudia, ktorí majú konceptuálnejšie rozmýšľanie.
Predstavujeme kmeňovú Single channel porotu:
PREDSEDA POROTY: Leon Sverdlín (CZ ADC)
Peter Ižo – MADE BY VACULIK
Petra Števonková – freelance
Roman Hríbik – TRIAD
Mário Poór – Respect APP
Adam Marčan – MUW Saatchi&Saatchi
Peter Hrevuš - Istropolitana Ogilvy
Očakávania hodnotiacich sú rôzne. Úroveň slovenskej reklamy je podľa Petra Iža primeraná kvantite a podľa Adama Marčana z hľadiska kreativity nižšia. Roman Hríbik si myslí, že jej úroveň je nižšia ako zajtra.
Opýtali sme sa aj, ktorá práca podľa nich získa najviac preferenčných hlasov, väčšina sa zhodla v názore, že nechcú predbiehať a svoje osobné preferencie preto neprezradili.
Prečítajte si, ktorá reklama je podľa členov Single channel jury najlepšia a aj to, na ktorej z prác z uplynulého roka by chceli spolupracovať.
Aj v tomto roku sa bude okrem slávnostného galavaečera konať aj konferencia a ďalšie sprievodné podujatia, ktoré sú oslavou kreativity v reklame na Slovensku.