Porota Zlatého klinca 2019 sa rozhodla tento rok udeliť najprestížnejšie ocenenie Grand Prix. Cenu získala agentúra TRIAD za prácu Slovensko žije všetkými farbami pre klienta Absolut.
Slovenské mamičky, pekné dcéry máte, spieva v úvode spotu hlas. V obraze vidíme dievča, ktoré má na hlave časť slovenského kroja - partu. Prichádza na diskotéku niekde na Orave. Kamera sníma dievča tak, aby sme jej po celý čas nevideli do tváre. Na konci videa sa slečna otočí a hovorí: "Som Natalie, a aj ja som Slovenka. Slovensko už dávno žije všetkými farbami, tak sa vykašli na predsudky. Poď žiť, nechaj žiť!" Počas spotu znie moderná a dynamická hudba, ktoré pre toto video vytvoril producent Jimmy Pé.
Pointou je, že Natalie je vlastne černoška, žijúca na Slovensku. Absolut takto podporuje tému tolerancie a ľudskosti tak na Slovensku, ale aj na celom svete.
Chief Creative & Strategy Director: Martin Woska
Creative director: Vlado Kurek,
Art Director: Csilla Pollak, Adam Majko
Strategists: Alan Holub, Jan Papač
Account Manager: Silvia Klimková, Zuzana Tvarošková
Social media manager: Katarína Šebová
A spolupracovníci:
Režisér: Pepe Ehrenberger
Produkcia: Peter Hledík
Fotograf: Matúš Bence
Hudobný producent: Jimmy Pé
Spev: Natália Dongová
Práce, ktoré boli v minulosti ocenené Grand Prix:
Tento rok bola udelená aj cena za výnimočný prínos pre slovenskú reklamu- Filipa získal Peter Rajčák z Effectivity POWERED BY PUBLICIS.
Art Prix za výrazný umelecký vklad do reklamného diela získal na Zlatom klinci v roku 2018 Peter Ehrenberger.
V rámci Zlatého klinca 2019 bola už po druhýkrát ocenená Best Non-Profit práca. Cenu, ktorej sponzorom je Slovenská sporiteľňa, získala agentúra Respect APP a združenie Divé maky za kampaň Prijateľní.sk.