Rexona predstavila novú kampaň, ktorej hlavnou tvárou je známy rapper Patrik Rytmus Vrbovský. Rytmus v reklamnom spote predstavuje najväčšie fitko v strednej Európe, čím myslí akýkoľvek verejný priestor, v ktorom sa denne pohybujeme.
Rexona spolupracovala s Rytmusom už pred dvomi rokmi, kedy nasadila kampaň RytmusShopping.
Kampaň pre Rexonu (Unilever) pripravila česká Zaraguza. Okrem hero spotu sú súčasťou kampane aj ďalšie videá s Rytmusom, ktoré koncept rozvíjajú, bannerová kampaň, citylighty, špeciálne inštalácie na zastávkach MHD a obsah pre social, ktorý pracuje s ostatnými hercami z hero spotu.
O réžiu sa postaral Roland Wranik, o kameru Anna Smoroňová a fotenie Jakub Klimo a Jakub Augustinský. Produkčne kampaň zastrešila agentúra Hitchhiker Films, mediálne agentúra Mindshare.
Vizitka kampane:
Klient: Unilever / Rexona
Reklamná agentúra: Zaraguza CZ
Creative director: Michal Pastier
Creative Team Leader: Martin Krafčík
Copywriter: Martin Krafčík, Bára Šimoníková
Strategy: Roman Biath
Art Director: Václav Kudělka, Tereza Talichová
Account Manager: Anna Nedelská
Produkčná agentúra: Hitchhiker
Mediálna agentúra: Mindshare