Predstavujeme odľahčený formát otázok a odpovedí talentovaných ľudí z brandže. Rozhodli sme sa osloviť Milana Malého, Art Directora zo Zaraguzy. Milan pracuje v agentúre 13 rokov a tvrdí, že má šťastie na ľudí, ktorých počas tohto obdobia stretol. "Mojou osudovou "láskou" sú banky. Počas celej doby na nejakej pracujem a stále to mám rád," hovorí o pôsobení v agentúre a dopĺňa: "považujem za nesmierne šťastie, že môžem robiť v brandži, ktorá človeku nedovolí zostarnúť."
Na čom aktuálne pracujete?
Aktuálne na kampaniach pre Slovenskú sporiteľňu - platenie mobilom a SLSP na Pohode.
Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?
Vždy chcem robiť pre klienta, pre ktorého robím. Momentálne sú z môjho pohľadu najperspektívnejšie brandy Slovenská sporiteľňa a Popradská káva. Oba brandy si niesli so sebou „ťarchu“ minulosti, ale teraz sú vďaka úžasným ľuďom na strane klienta (ale aj našej agentúry) úplne inde. Mám z toho nesmiernu radosť. Posledné kampane ukazujú, že viac ako polovica úspechu je vždy o odvahe klienta. Potom je na agentúre, aby to nepokazila. A nám sa to darí nekaziť.
Na kreatíve akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby ste dostanete možnosť ľubovoľne si vybrať?
Hornbach, ale obávam sa, že by som to nevedel spraviť tak parádne, ako to robia teraz.
Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?
Nie.
Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?
Nikto sa nemôže stať odborníkom na čokoľvek cez noc. No vždy som sa chcel stať stolárom. Nevydalo...
Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?
- Pokojný (do určitého momentu. Ak to presiahne mieru, lietajú ostré slová a skoro aj facky)
- Polotučný
- Spokojný
Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?
Neviem, bolo toho veľa. A veľa som aj pokazil. Ak sa podarí niečo výnimočné v práci, je to vždy úspech všetkých ľudí. Od klienta, cez agentúru až po mediálku. Ale ak by som to mal zjednodušiť, najlepšie je, keď je spokojný klient aj spolupracovníci a to sa podarilo.
Na čo ste pyšný?
Na každého jedného človeka u nás v agentúre a u klientov, pre ktorých pracujeme. Doma na svoje deti.
Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?
Nikdy sa nenechaj oklamať rečami ľudí, ktorí ťa vnímajú len ako prostriedok vlastného obohatenia.