Značka Pepsi pokračuje v „slepom“ testovaní chutí dvoch najväčších kolových značiek na svete.
Kampaň, ktorej história siaha až do roku 1975, prichádza na Slovensko už po štvrtýkrát. Aj tento rok si pritom zmerajú sily nielen kalorické, ale aj bezkalorické varianty oboch nápojov.
„S minuloročnými Súbojmi chuti sme zaznamenali veľký úspech, preto sme sa kampaň rozhodli zopakovať. Zakladáme si na férových pravidlách a nestrannosti. Samozrejmosťou je napríklad zaručenie rovnakej teploty pre oba testované nápoje. Jediné, čo rozhoduje, je chuť,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi pre SR a ČR. Každý z účastníkov podľa vlastnej chuťovej preferencie rozhodne, ktorý z nápojov mu viac chutí a odpoveď označí v mobilnej aplikácii, ktorú bude mať k dispozícii tím Pepsi.
Slováci budú nápoje porovnávať na mnohých zastávkach v rámci roadshows i prostredníctvom menších mobilných testovacích jednotiek.
„Tento rok pokračujeme aj s nasadením menších mobilných testovacích jednotiek, vďaka ktorým sa budú môcť ľudia zapojiť do Súboja chuti napríklad aj v centrách miest, v parkoch či na kúpaliskách,“ doplnil Michal Šlechta.
Kampaň je podporená v TV, digitálnom prostredí aj na sociálnych sieťach a potrvá do konca augusta.
Vizitka kampane Súboj chutí:
Timing: 6 – 8/2019
Mediálne nasadenie: TV, digitál, sociálne médiá, PR, eventy
Digitálna kreatíva: Etnetera Motion
Digitálne médiá: Red Media
BTL: Ritual Communication
ATL: MARK BBDO