Značka Pepsi pokračuje v „slepom“ testovaní chutí dvoch najväčších kolových značiek na svete.
„S minuloročnými Súbojmi chuti sme zaznamenali veľký úspech, preto sme sa kampaň rozhodli zopakovať. Zakladáme si na férových pravidlách a nestrannosti. Samozrejmosťou je napríklad zaručenie rovnakej teploty pre oba testované nápoje. Jediné, čo rozhoduje, je chuť,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi pre SR a ČR. Každý z účastníkov podľa vlastnej chuťovej preferencie rozhodne, ktorý z nápojov mu viac chutí a odpoveď označí v mobilnej aplikácii, ktorú bude mať k dispozícii tím Pepsi.
„Tento rok pokračujeme aj s nasadením menších mobilných testovacích jednotiek, vďaka ktorým sa budú môcť ľudia zapojiť do Súboja chuti napríklad aj v centrách miest, v parkoch či na kúpaliskách,“ doplnil Michal Šlechta.
Kampaň je podporená v TV, digitálnom prostredí aj na sociálnych sieťach a potrvá do konca augusta.
Vizitka kampane Súboj chutí:
Timing: 6 – 8/2019
Mediálne nasadenie: TV, digitál, sociálne médiá, PR, eventy
Digitálna kreatíva: Etnetera Motion
Digitálne médiá: Red Media
BTL: Ritual Communication
ATL: MARK BBDO