Okrem rozšírenia ponuky o segment športovej obuvi uviedla Alza, v poslednom období, aj vlastnú značku ekologickej drogérie a pridala kategóriu tovaru pre domáce zvieratá. V hlavnom showroome v Prahe-Holešoviaciach rozšírila kútik Smart home s elektronikou a otvorila prvú kamennú parfumériu Alza Beauty.
Čo sa týka športovej obuvi, Alza sa zameriava na bežeckú obuv pre ženy aj mužov. „Máme v ponuke silné originálne značky pre cestných aj trailových bežcov (americká značka Saucony, švédska značka Salming, japonská značka Mizuno), tiež ouotdoorovú obuv do každého počasia (značky Keen a Colombia), kopačky, halové tenisky a tiež obuv pre cyklistov. Už čoskoro pridáme ďalšie značky,“ približuje Patricie Šedivá, PR manažérka a hovorkyňa Alza.cz.
Ponuka v segmente Alza Pet sa zameriava hlavne na prémové, superprémiové a holistické krmivá, ale aj doplnkový tovar.
Pod novou privátnou značkou Alza Eco ponúka ekologické prostriedky, konkrétne prášky, gély a aviváže. Ide o české výrobky šetrné k prírode a ľuďom, dermatologicky testované, balené do moderných recyklovateľných obalov, ktoré redukujú plastový odpad na minimum.Ruka v ruke s novými segmentami išla aj úprava web stránky e-shopu, ktorá má byť užívateľsky príjemnejšia. Prináša nové nákupné prostredie, v ktorom dominuje zlatá farba a minimalistické rozhranie.
Komunikácia noviniek prebieha hlavne prostredníctvom interných kanálov (online bannery, sociálne siete, propagácia na predajniach), PPC a čiastočne aj externé kanály (print, TV).