Poznáte ten pocit, keď ste na mieste, na ktoré ste sa presúvali autom, ale ešte nedohrala vaša obľúbená skladba tak zostávate sedieť v aute. Väčšina ľudí určite áno a tak sa najväčšia služba pre streamovanie hudby rozhodla použiť tento moment v reklame.
Reklama Spotify for the Ride je ukážkou, ako zákazníčka čaká na odovzdanie objednávky pizze a nakoniec sa ani nedočká, starých rodičov, ktorí čakajú na príchod detí a vnúčeniec pred domom o niečo dlhšie a aj futbalový tím očakáva príchod svojej spoluhráčky. Kvôli dopočúvaniu obľúbenej skladby.
„Kreatíva vznikla z jednoduchého insightu, o ktorom len zriedka diskutujeme, ale všetci sa so situáciou stotožňujeme,“ povedal pre portál Adweek Alex Bodman, globálny kreatívny riaditeľ Spotify a dodal, že pri realizácii sa snažili vložiť do reklamného spotu zdravú dávku humoru. Reklama má ľudí pobaviť a pripomenúť im, že jazda v aute je lepšia, keď máte pustený perfektný soundtrack.
Nová reklama je odpoveďou na insighty a dáta, z ktorých spoločnosť zistila, že ľudia si na platfrome vytvárajú playlisty špeciálne na počúvanie počas šoférovania. Do ponuky preto zaradila niekoľko nových, medzi nimi napríklad „Your Daily Drive“ – kombinácia podcastov, spravodajských noviniek a hudby alebo „Songs to Sing in the Car“.
Okrem video je kampaň podporovaná aj outdoorovými vizuálmi.