StoryEditor

Pepsi ďakuje Slovákom. V Súboji chuti, kde sa porovnáva s Coca-Colou, zvíťazila

17.09.2019, 10:27
Autor:
pzpz
Kampaň v záverečnej časti ukončí televízny spot.

Slováci mali počas tohto leta už štvrtú možnosť rozhodnúť o tom, ktorý kolový nápoj dvoch svetoznámych značiek je podľa nich chuťovo lepší. Takzvaný Súboj chuti prebehol v desiatkach miest, na festivaloch, kúpaliskách či v parkoch. Verejnosť dala opäť prednosť značke Pepsi. 

Hlavná časť Súboja chuti je teda na konci a teraz bude prebiehať záverečná časť kampane, ktorá bude viditeľná v televízii a digitálnom prostredí. Televízny spot je lokalizovaný a diváci v ňom uvidia napríklad Bratislavský hrad. Kampaň beží v druhej polovici septembra a jej hlavnou myšlienkou je poďakovať ľuďom za to, že sa zúčastnili Súboja chuti.

Víťazom opäť Pepsi

Tento rok sa porovnávacieho testu na Slovensku zúčastnilo takmer 11-tisíc ľudí. Z toho označilo Pepsi s cukrom ako chuťovo lepší nápoj 60 % ľudí. Bezkalorický variant Pepsi Max dopadol v konkurenčnom súboji navlas rovnako.

Pepsi

​Súboj chuti pritom spĺňal všetky podmienky férového súboja. Oba kolové nápoje boli vždy vychladené na rovnakú teplotu, exspirácia oboch vzoriek bola porovnateľná a obaja súperi proti sebe nastúpili v identických a neoznačených téglikoch.

Hoci na Slovensku prebehla testovacia výzva ešte iba štvrtýkrát, v zahraničí nejde o žiadnu novinku. História tejto kampane siaha až do roku 1975. Začínala v supermarketoch, obchodných centrách a na ďalších verejných miestach.

Vizitka kampane:

Timing: 9/2019
Mediálne nasadenie: TV, digitál, sociálne médiá, PR
Digitálna kreatíva: Etnetera Motion
Digitálne médiá: CanMedia

01 - Modified: 2019-02-26 09:21:07 - Feat.: 0 - Title: Na trh prichádza Pepsi Limetka podporená novou kampaňou 02 - Modified: 2019-06-25 13:05:42 - Feat.: 0 - Title: Pepsi sa opäť porovnáva s Coca-Colou. V Súboji chuti 03 - Modified: 2019-08-07 09:49:25 - Feat.: 0 - Title: Netradičné slogany známych značiek. Pobavia a vraj odkryjú naozajstnú pravdu značiek
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 15:46