Spoločnosť PepsiCo prináša na pulty slovenských obchodov nový osviežujúci variant bezkalorickej Pepsi s príchuťou limetky. Tá by mala nadviazať na úspech Pepsi Višne uvedenej v minulom roku. Predstavenie novej príchute bude sprevádzať najväčšia kampaň spoločnosti za prvý polrok s claimom „Zaži niečo nové.“
Spustenie novej limetkovej príchute Pepsi bude podporené dynamickými televíznymi spotmi, ktoré majú diváka motivovať, aby vystúpil z vlastnej rutiny a vyskúšal niečo nové. Televízna kampaň bude prepojená s digitálnou komunikáciou, PR a in-store komunikáciou. Kampaň integruje spoločný claim „Zaži niečo nové.“
„V minulom roku zaznamenala u zákazníkov veľký úspech Pepsi Višňa, ktorá sa ukázala byť skvelým krokom. Slovenskí zákazníci sú v chuťových preferenciách vcelku stáli, ochutené varianty bezkalorických kolových nápojov si však obľúbili. Preto veríme, že si ľudia rýchlo obľúbia aj Pepsi Limetku,“ hovorí Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre SR s tým, že sú to práve bezkalorické varianty, ktoré popredný výrobca nápojov považuje za budúcnosť kolového segmentu.
Nová príchuť je v tradičnej maloobchodnej sieti dostupná od začiatku februára.
Vizitka kampane:
Timing: 3 – 4/2019
Mediálne nasadenie: TV, digital, PR, instore
Digitálna agentúra: Etnetera motion
Produkčná agentúra: MARK BBDO