ČSOB pokračuje v komunikačnom koncepte, ktorý predstavila minulý rok na jeseň. Biela polárna sova sa v najnovšej kampani z dielne MUW Saatchi & Saatchi stáva „tvárou“ jej mobilnej aplikácie. V kampani s podtitulom „Uvoľnite miesto najlepšie hodnotenej aplikácii“ banka prezentuje výhody svojho ČSOB SmartBankingu.
„Najnovší spot sa nakrúcal v Trnave, a to v priestoroch vynoveného Nádvoria, v produkcii Hitchhiker Films a réžii Dana Dekana. Sova v ňom postupne prezentuje výhody mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking, vrátane jej rýchlosti, prehľadnosti či možnosti odhlásenia zatrasením, za ktoré získava najvyššie hodnotenia okoloidúcich používateľov aplikácie,“ približuje Anna Jamborová, hovorkyňa ČSOB a dodáva: „Rovnako ako v predošlých dvoch spotoch, aj teraz dávame veľký dôraz na ideu poradenstva. Avšak tentoraz divákom neradí jej hlavný hrdina, ale samotní používatelia mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Spokojnosť dáva sova v spote patrične najavo, tak gestami, ako aj emóciami. Vďačíme za to najmä štúdiu ALIEN, ktoré stojí za 3D modelom sovy.“Vizitka kampane:
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Art Director: Ivan Tichý, Roman Švajka
Copywriter: Dajana Székelyová, Ivana Polohová, Jakub Kuvik, Jaroslav Vígh
Stratég: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Head Account Manager: Anh Doan
Account Manager: Hana Krupová
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan
Kamera: Martin Chlpík
3D: ALIEN studio