Kaufland
StoryEditor

Kaufland prichádza s produktami, ktoré sú Balené zodpovedne

10.10.2019, 10:20
Autor:
redred
Krok je súčasťou stratégie znižovania spotreby jednorazových plastov.

V rámci stratégie znižovania spotreby jednorazových plastov Kaufland prichádza s ďalšími novinkami. Nové ekologickejšie obaly produktov privátnych značiek ponesú označenie „Balené zodpovedne“.

Prvé produkty nájdu zákazníci v predajniach Kaufland už teraz. Napríklad K-Classic – nemrznúcu zmes do ostrekovačov a slnečnicový kuchynský olej v obaloch, ktoré sú šetrnejšie k životnému prostrediu.

Kaufland chce novým označením „Balené zodpovedne“ poukázať na produkty, pri ktorých boli na ich obaly použité ekologickejšie materiály, a upriamiť na ne pozornosť zákazníkov. Cieľom spoločnosti je do roku 2025 znížiť celkovú spotrebu plastov minimálne o 20 % a všetky produkty privátnych značiek predávať v 100 % recyklovateľných obaloch. 

Vďaka novému označeniu zákazník na prvý pohľad rozozná, ktoré obaly už prešli zmenou v zmysle nášho záväzku a predstavujú menšiu záťaž pre životné prostredie. Naším cieľom je nielen predávať zodpovedné produkty, ale tiež ich ponúkať v obaloch šetrnejších k životnému prostrediu,“ vysvetlila Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

Na označenie týmto logom musia obaly produktov splniť minimálne jedno z týchto kritérií – buď minimálne 80-percentnú recyklovateľnosť, aspoň 30-percentný podiel recyklovaného materiálu, alebo úsporu či zníženie váhy baliaceho materiálu minimálne o 10 percent.

 Ide o ďalší krok v súlade s REset Plastic, stratégiou skupiny Schwarz na zníženie spotreby plastov. Cieľom tejto komplexnej stratégie je zabrániť tvorbe plastov, ich redizajn, recyklácia a likvidácia, ako aj inovácia a osveta. Týmto Kaufland prispieva k znižovaniu spotreby plastov a k uzatvoreniu ich recyklačného cyklu.

01 - Modified: 2019-07-25 08:38:27 - Feat.: 0 - Title: Kaufland dáva stopku jednorazovým plastovým pohárom 02 - Modified: 2019-09-09 06:44:45 - Feat.: 0 - Title: Kaufland končí s predajom jednorazových igelitiek
01 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie 02 - Modified: 2023-04-14 06:22:46 - Feat.: - Title: Médiá: V kategórii sme našli aj TOP prácu mesiaca. Je to vraj banger 03 - Modified: 2023-04-13 14:19:45 - Feat.: - Title: PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta 04 - Modified: 2023-04-13 12:56:20 - Feat.: - Title: Digital social media: Je to pecka, hovorí o víťazovi kategórie porotca 05 - Modified: 2023-04-05 06:00:00 - Feat.: - Title: Hokejisti sa na majstrovstvá dostanú aj bez tréningu, stačí mať Kaufland Card
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
31. máj 2023 17:54