Spoločnosť Coca-Cola je v súvislosti s politickou situáciou na Slovensku, čím myslíme uverejnenie nahrávky Gorila, pravdepodobne najspomínanejší nápoj.
Deň po tom, ako nahrávku z bytu na Vazovovej ulici dostala väčšina slovenských médií, známy colový nápoj je spájaný s predsedom Smeru Robertom Ficom.
Expremiér sa odmieta k návšteve bytu priznať a k nahrávke sa vyjadruje slovami: „Smer nemá s Gorilou nič spoločné. Či som pil alebo nepil colu, je nepodstatné. Nie všetko sedí, čo je tam. Sú veci, čo nesedia a ja nechcem robiť vyhlásenia, ktoré by marili vyšetrovanie.“
Coca-Cola sa rozhodla na nahrávku reagovať a na svojej facebookovej stránke uverejnila vizuál s nápisom „Konečne to počujete aj vy“.
Kreatíva vizuálu je z dielne agentúry Mayer/McCann Erickson.
Coca-Cola: Hlavným dôvodom reakcie bola momentálna mimoriadna situácia
Kateřine Eliášovej, manažérke komunikácie Coca-Cola Company Česká a Slovenská republika sme položili niekoľko otázok.
S: Ako vnímate spojenie s kauzou Gorila? Prečo vás práve táto kauza podnietila reagovať?
Spojenie s negatívnym dianím v spoločnosti nás, samozrejme, neteší, ale je to niečo, čo nemôžeme ovplyvniť. Nechceme sa vyjadrovať k politickej kauze, s ktorou sme boli spojení náhodne. V každom prípade, vzhľadom na pozitívne hodnoty, ktoré naša značka reprezentuje, považujeme našu reakciu za prirodzenú.
S: Prišiel s nápadom na vytvorenie vizuálu klient alebo agentúra?
Nápad vznikol pri spoločnej diskusii s agentúrou Mayer/McCann Erickson, ktorá reagovala pohotovo a s pochopením pre náš zámer uchopiť tému citlivo a s nadhľadom.
S: Prečo ste sa rozhodli reagovať na nahrávku?
Pre slovenských spotrebiteľov je to momentálne mimoriadne aktuálna téma a to aj bolo hlavným dôvodom reakcie.
Správu budeme aktualizovať.