StoryEditor

Stratili sme kontakt s realitou. Tvrdí HP v novej reklame

28.10.2019, 08:42
Autor:
pzpz
Kampaň Get Real poukazuje na to, ako sme ovládaní technológiami.

Najnovšia reklama spoločnosti HP sa pýta, akú úlohu v našich životoch majú technológie. Či to náhodou nie je tak, že technológie ovládajú nás, nie my ich.

Kreatívna agentúra Goodby Silverstein & Partners to ukazuje na niekoľkých príkladoch a pýta sa používateľov, či sme nestratili kontakt s tým, čo je skutočné.

Spoločnosť apeluje na ľudí, aby si fotografiu vytlačili namiesto toho, aby ju uverejnili na Facebooku a dúfali, že dá like niekoľko známych, ktorí sú našimi facebookovými priateľmi.

Vikrant Barta, marketingový riaditeľ spoločnosti tvrdí, že prostredníctvom kampane ukazuje používateľom spôsob, ako priniesť ich digitálne výtvory do reálneho sveta.

Stratili sme v našich životoch digitálny a analógový balans,povedal Barta a dodal: „Pevne verím, že by sme mali používať techniku, nie ona nás.“ Barta poukázal na inovatívne technológie, ktoré umožnia spotrebiteľom pretaviť časť života zachytenú digitálne do fyzických spomienok.  

Youtube

01 - Modified: 2019-08-20 13:52:54 - Feat.: 0 - Title: Gillette uverejnil ďalšie video zo série „The Best Men Can Be“ 02 - Modified: 2019-10-03 09:38:43 - Feat.: 0 - Title: Reklama na múzeum alebo televízor? Samsung predstavil novinku 03 - Modified: 2019-10-07 09:49:50 - Feat.: 0 - Title: Reklama o svete, v ktorom majú menštruáciu muži 04 - Modified: 2019-10-17 08:42:46 - Feat.: 0 - Title: Značky svojimi reklamami búrajú tabu o menštruácii
01 - Modified: 2018-03-09 10:33:36 - Feat.: - Title: Týždeň v reklame o tom, ako značky Mattel, HP, Lancome a ďalšie podporili Medzinárodný deň žien 02 - Modified: 2016-11-02 11:57:15 - Feat.: - Title: Spoločnosť HP má na Slovensku novú PR agentúru
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 08:25