Najnovšia reklama spoločnosti HP sa pýta, akú úlohu v našich životoch majú technológie. Či to náhodou nie je tak, že technológie ovládajú nás, nie my ich.
Kreatívna agentúra Goodby Silverstein & Partners to ukazuje na niekoľkých príkladoch a pýta sa používateľov, či sme nestratili kontakt s tým, čo je skutočné.
Spoločnosť apeluje na ľudí, aby si fotografiu vytlačili namiesto toho, aby ju uverejnili na Facebooku a dúfali, že dá like niekoľko známych, ktorí sú našimi facebookovými priateľmi.
Vikrant Barta, marketingový riaditeľ spoločnosti tvrdí, že prostredníctvom kampane ukazuje používateľom spôsob, ako priniesť ich digitálne výtvory do reálneho sveta.
„Stratili sme v našich životoch digitálny a analógový balans,“ povedal Barta a dodal: „Pevne verím, že by sme mali používať techniku, nie ona nás.“ Barta poukázal na inovatívne technológie, ktoré umožnia spotrebiteľom pretaviť časť života zachytenú digitálne do fyzických spomienok.