Nový názov spoločnosti bude len Medusa, bez slova Group, čo vyjadruje už aj nové logo a nová vizuálna identita firmy, ktorá sa prejaví v najbližších týždňoch postupne naprieč celou firmou – od nových webstránok až po výmenu log. Odľahčenie v názve a logu a sústredenie sa na podstatu veci má symbolizovať práve nový, svieži štart a prepojenie ľahkosti a dynamiky, ktoré gastronómia v sebe spája.
Tamara Pavelková, Medusa Chief Marketing Officer o zadaní hovorí: “Potreba zmeny loga aj názvu v nás dozrievala už dlhšie a prišla po 16 rokoch od založenia úplne prirodzene. Slovo Group ani staré logo už nereflektovalo naše vnútorné nastavenie ani to, kam a najmä akým spôsobom chceme Medusu smerovať a ako chceme spoločne fungovať. Mikinu ako talentovanú dizajnérku, ktorá vie prinášať na mieru šité, premyslené, kreatívne ale stále krásne funkčné riešenia a dizajn sme mali na spoluprácu na pomyslenom zozname na prvom mieste a sme veľmi radi, že sa spolupráca podarila. S novým logom nemôžme byť viac spokojní a tešíme sa, že bude reprezentovať novú Medusu.“
Redizajn loga dostala na starosť grafická dizajnérka Mikina Dimunová.
„Bolo skutočnou výzvou, pracovať s tak naratívnym názvom a pritom neskĺznuť do hlavy s hadími vlasmi alebo do vlnitej formy typografie, ktorá konotuje pohyb medúzy. Očakávanie klienta bolo od začiatku jasné: pretaviť abstraktný význam do jednoduchej lineárnej formy. Vytýčila som si kľúčové slovo, ktoré by mala výsledná forma evokovať -integrácia / zjednotenie. Trojuholník je archetypálnym symbolom, ktorý má najdômyselnejšie významové roviny. Je to zjednotenie tela, mysle a duše. Je taktiež symbolom ohňa, rodiny a rovnováhy. Medusa je jej rodinou 1400 ľudí a je to zjednotenie množstva subbrandov. Trojité trojuholníkové M ako vizuálna definícia zastrešujúcej značky – Medusa,“ vysvetľuje premenu loga Mikina Dimunová.
„Pomyslená nová etapa sa neodrazí len v logu a názve. Spustili sme 11 nových webstránok a pripravili sme aj nové firemné video, v ktorom sme sa snažili ukázať kto sme, čo nás tvorí a kam chceme ísť. Nová Medusa chce byť dospelá a vnútorne založená na vzťahoch a naďalej na rodinných princípoch,“ dopĺňa Pavelková.