StoryEditor

Tatra banka: Zažite krásu digitálneho sveta

12.11.2019, 07:30
Autor:
pzpz
Novú kampaň pripravila agentúra MADE BY VACULIK.

Tatra banka postavila novú jesennú komunikáciu na téme digitálneho bankovníctva. Potvrdzuje tým svoju pozíciu inovačného lídra, zároveň predstavuje novú verziu mobilnej aplikácie a umožňuje všetkým ľuďom objaviť krásu digitálneho sveta prostredníctvom unikátnych služieb banky. Priamo cez mobilnú aplikáciu je možné otvoriť si účet, načerpať úver aj požiadať o kreditnú kartu.

V neustále meniacom sa svete prináša Tatra banka tú najvzácnejšiu komoditu, ktorú každý z nás potrebuje a tou je čas.

Kampaň kreatívne pripravila agentúra MADE BY VACULIK. Vizuálny štýl režiséra Petra Ehrenbergera je v tejto kampani výrazný rovnako ako v minulom roku, aj tentokrát je v reklame výrazný kasting a hudba, ktorú skomponoval Viliam Béreš zo štúdia BANG.

Cieľom kampane je budovať digitálnu propozíciu značky Tatra banka a výrazne sa vizuálne odlišovať. Kampaň prebieha v televízií, v rámci OOH a online.

„Život nám bude prinášať čoraz viac meniacich sa vecí a to je krásne. Pred viac ako 10 rokmi sme si stanovili náš brand promise – Innovation Leadership. Vtedy sme boli enfant terrible, teraz to rieši každý. A tak to má byť. Máme tú výhodu, že sme si dokázali prejsť rôznymi skúsenosťami, veľa sme sa naučili a dnes sme vnímaní ako najatraktívnejšia banka pre klientov vo veku okolo 20 rokov. Chceme sa stále veľa učiť, odchytávať trendy a posúvať hranice bankovníctva. Aktuálne sme získali od prestížneho magazínu Global Finance v New Yorku ocenenie Najinovatívnejšia digitálna banka na svete, čo je neskutočný pocit radosti a pokory zároveň. Je to krásna cesta a ja ďakujem všetkým svojim múdrym kolegom a partnerom na strane agentúr, ktorí sú toho s nami súčasťou,“ hovorí o novej kampani Milada Halová, riaditeľka odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka.

Vizitka kampane:

 Klient: Tatra banka
Agentúra: MADE BY VACULIK
 Creative director: Peter Ižo
Art director: Branislav Mladý
Copywriter: Marek Konečný
Account manager: Katarína Arbe
Strategy: Adam Horecký, Marek Krištof
Produkcia: EALLIN NOMAD
Réžia: Pepe Ehrenberger
Kamera: Martin Chlpík
Hudba: Viliam Béreš/BANG
Photo: Matúš Bence

01 - Modified: 2019-02-02 09:40:44 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka a Raiffeisen banka majú novú šéfku komunikácie a stratégie značiek 02 - Modified: 2019-04-18 09:19:19 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka má náborovú kampaň. Hlása v nej, že v najlepšom treba začať 03 - Modified: 2019-05-02 08:48:54 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka má nového hovorcu 04 - Modified: 2019-05-07 09:18:06 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka: novou tvárou študentskej kampane je Gizka Oňová
01 - Modified: 2023-04-13 15:20:13 - Feat.: - Title: Craft: Najviac bodov si vyslúžil event v Metaverze 02 - Modified: 2023-04-13 13:09:23 - Feat.: - Title: Promo & Activation, Event: Bejby Blue naďalej rozvíja svoj potenciál 03 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa) 04 - Modified: 2023-03-03 14:47:53 - Feat.: - Title: Best PR: Bejby Blue na nepredajnom formáte 05 - Modified: 2022-06-24 05:03:01 - Feat.: - Title: New York Festivals zverejnil shortlisty. Medzi stovkami zahraničných prác je osem od štyroch slovenských agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. máj 2023 18:57