StoryEditor

Zrušenie Dress code v Poštovej banke zožalo medzinárodný úspech

22.11.2019, 10:00
Autor:
redred
Cenu Európskej asociácie internej komunikácie FEIEA Grand Prix 2019 získala v kategórii Best Change Communication Strategy.

Poštová banka si odniesla cenu Európskej asociácie internej komunikácie FEIEA Grand Prix 2019 v kategórii Best Change Communication Strategy za zrušenie Dress Code. Na výročnej súťažnej prehliadke tak zabodovala medzi TOP projektmi internej komunikácie firiem z celej Európy.

Včerajší večer mu priniesol aj bronz na EPICA AWARDS 2019 v Amsterdame. Na svetovej súťaži udeľujú ceny za kreativitu v reklame šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov o reklame. Ocenená práca je z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

26. ročník medzinárodnej FEIEA Grand Prix 2019 sa konal vo štvrtok, 21. novembra, v Zürichu. Z každej kategórie sa do užšieho výberu dostane vždy maximálne 5 najlepších prác. Na shortlist sa tento rok prebojovala aj Poštová banka, a to hneď s dvoma projektmi. Spomedzi piatich európskych krajín sa napokon stala víťazom v kategórii Best Change Communication Strategy.

„Odborná porota rozhodla o tom, že sme spoločnosťou, ktorá najlepšie komunikovala zmenu firemnej kultúry, konkrétne zrušenie Dress Code. Za úspech sme považovali už aj ocenenie na národnej úrovni súťaže - AICO Grand Prix, ktoré bolo vstupenkou do európskeho finálne FEIEA Grand Prix. Obstáť v tak silnej konkurencii je pre nás veľkými úspechom a potvrdením, že ľudia z internej komunikácie Poštovej banky pracujú na projektoch, ktoré majú zmysel a robia tak na špičkovej európskej úrovni. Ďakujem celému tímu odboru komunikácie a PR, ktorý sa podieľal na vzniku a realizácii myšlienky zrušenia formálneho oblečenia. Veľkú vďaku však adresujem aj vedeniu banky, ktoré nás v tomto kroku maximálne podporilo,“ hovorí vedúca oddelia internej a externej komunikácie Poštovej banky Jana Jarošová.

Poštová banka

​​Poštová banka, ako prvá finančná inštitúcia na Slovensku, zrušila Dress Code na svojej centrále ešte v apríli tohto roku s presvedčením, že úspech firmy nestojí na kravatách a lodičkách. Na komunikovanie tejto novinky si zvolila netradičný nosič – bielu košeľu s potlačou správy o zrušení Dress Code. Tú si v deň oficiálnej rozlúčky s biznis oblečením oblieklo celé vedenie firmy.

Generálny riaditeľ, odetý do tlačovej správy, oznámil zamestnancom radostnú novinu na internom evente ´Kafe s Andrejom Zaťkom´. Takmer všetci zamestnanci prijali voľnosť v obliekaní s nadšením. V prieskume sa vyjadrili, že sa vďaka neformálnemu oblečeniu cítia pohodlnejšie, sú efektívnejší a prispelo to aj k priateľskejšej atmosfére na jednotlivých oddeleniach.

„Som vďačný kolegom za tento nápad a hlavne za to, že sa im podarilo presvedčiť ma, aby nezostal iba na papieri. Výborná práca! Všetkým sa nám chodí v teniskách do práce lepšie,“ konštatuje generálny riaditeľ Poštovej banky Andrej Zaťko. 

​Projekt si odniesol víťazstvo aj v súťaži HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2019, kde sa stal víťazom v kategórii Interná komunikácia. Zabodoval aj na Zlatom klinci 2019, odkiaľ si odniesol dve bronzové ocenenia – za kreatívne použitie netradičných alebo nových nosičov a za kreativitu v PR kampani.

01 - Modified: 2019-11-13 07:04:34 - Feat.: - Title: Dve slovenské agentúry získali shortlist na medzinárodnej súťaži Epica Awards 02 - Modified: 2019-08-28 06:55:40 - Feat.: - Title: Epica Awards otvára kategóriu PR Grand Prix 03 - Modified: 2018-11-08 10:24:36 - Feat.: - Title: Slovenská agentúra získala shortlist na medzinárodnej súťaži Epica Awards 04 - Modified: 2018-07-16 08:05:05 - Feat.: - Title: Epica Awards otvorila registráciu. Najlepšie svetové reklamy vyberú novinári 05 - Modified: 2017-11-17 16:26:44 - Feat.: - Title: Epica Awards 2017: Zo svetovej súťaže si odnieslo Grand Prix šesť reklám
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 00:45