StoryEditor

365.bank štartuje novú kampaň na detskú bankovú aplikáciu

01.02.2022, 08:40
Autor:
(red)(red)
V kampani od Wiktor Leo Burnett sa banka pýta rodičov, či už sa „o tom“ rozprávali so svojimi deťmi.

To, že je reč o peniazoch, sa pritom dozvedáme až v závere TV spotu, kedy sa odhalí celé posolstvo - nevyhnutnosť rozprávať sa s deťmi o peniazoch. Financie totiž patria v niektorých rodinách k často tabuizovaným témam, ako je napríklad aj sexuálna výchova.

Pomôcť rodičom v téme peňazí má detská banková aplikácia SMARTIE od 365.bank. Jej cieľom je podporiť aktívne narábanie detí s peniazmi pod dohľadom rodiča, a tým napomáhať k budovaniu ich finančnej gramotnosti, v ktorej dosahujú slovenské deti podpriemerné výsledky.  

„V najnovšej kampani chceme odtabuizovať tému financií a pomôcť rodičom rozprávať sa s ich deťmi o peniazoch. V 365.bank sme im na to priniesli nástroj v podobe detskej aplikácie SMARTIE. Spot sa tematicky odohráva v škole a okrem rodičov v ňom hrajú úlohu práve deti, pre ktoré je apka primárne určená. Týmto produktom zároveň reflektujeme rozšírenie cieľových skupín o rodiny s deťmi,“ uvádza Silvia Žuffa, head of marketing v 365.bank.

Podľa jej slov, Trišesťpäťka kampaňou, okrem už spomínaných nových klientskych segmentov, nadväzuje na doterajší pozicioning banky, v ktorom prepája online s offline svetom. Mobilná aplikácia, ako nástroj digitálneho bankovníctva, prináša možnosti pre ďalšiu komunikáciu rodičov s deťmi o peniazoch, ktorá sa zas odohráva vo svete fyzickom. Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett a bude nasadená v TV, online a na sociálnych sieťach.

Súčasťou komunikácie je aj ekologický submessage zameraný na recyklovanie plastov. Banka sa s týmto cieľom spojila so značkou Fusakle a vytvorila špeciálnu edíciu SMARTIE produktov. V prípade, že sa deti zachovajú ekologicky a plast, ktorý im zostane po „vylúpnutí“ čipu do platobného náramku, donesú na pobočky, dostanú odmenu v podobe tejto limitovanej edície.

Vizitka kampane:
Klient: 365.bank
AgentúraWiktor Leo Burnett
Creative DirectorMartin Motáček
Strategy DirectorVladimír Lefík
Digital Strategy Planner: Kristína Labajová
Art DirectorKarol Krištofovič
Graphic DesignerTerézia Ščasnovičová
Copywriter SeniorMartin Motáček 
Copywriter: Lucia Kekeňáková
Senior Account ManagerMichal Kopriva
Digital Account ExecutiveDenis Kostelanský
ProdukciaLeopard production
Vedúci výrobyPetra Burianová
ProdukciaLaura Hošoffová, Filip Meňky
RéžiaMaroš Milčík
DOPMarián Ontko

01 - Modified: 2022-02-07 17:18:11 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Push the button. To sú nové možnosti, ktoré prinášame 02 - Modified: 2021-10-06 08:57:40 - Feat.: 0 - Title: 365.bank vstupuje na trh hypoték 03 - Modified: 2021-10-13 11:26:24 - Feat.: 0 - Title: 365.bank premení odpad z plastových kariet na lavičky 04 - Modified: 2021-11-04 17:08:39 - Feat.: 0 - Title: 365.bank mení vreckové na apkové 05 - Modified: 2021-12-15 13:57:35 - Feat.: 0 - Title: 365.invest spustil online seriál Zarobené
01 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa) 02 - Modified: 2022-11-23 07:36:22 - Feat.: - Title: Hype a 365.bank štartujú spoluprácu: Tešíme sa, ako vyhajpujeme komunikáciu na sociálnych sieťach na vyšší level 03 - Modified: 2022-11-02 13:15:39 - Feat.: - Title: Prieskum 365 bank: Kvôli nižším príjmom má 6 z 10 žien obavy vziať si pôžičku 04 - Modified: 2022-09-30 06:13:20 - Feat.: - Title: 365.invest má nového člena predstavenstva. Matej Godál prichádza z externého prostredia 05 - Modified: 2022-06-01 13:30:14 - Feat.: - Title: 365.bank upozorňuje na problém rodovej (ne)rovnosti a mužsko-ženských stereotypov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. jún 2023 06:50