Trišesťpäťka preto spúšťa reklamnú kampaň k prvej slovenskej detskej bankovej aplikácii na trhu, ktorá podporí finančnú gramotnosť a vzdelávanie detí. Jej cieľom je motivovať rodičov, aby sa deti (na)učili rozumieť peniazom a aktívne s nimi aj narábali. A to prostredníctvom mobilnej aplikácie, platobnej karty a náramku.
„V súvislosti s transformáciou Trišesťpäťky na plnoformátovú banku, rozširovaním cieľových skupín, ale aj v nadväznosti na naše doterajšie aktivity v oblasti vzdelávania, spúšťame kampaň na detskú bankovú aplikáciu, ktorá je ideálnym nástrojom na podporu finančnej gramotnosti detí. Pokračujeme v doterajšej komunikačnej línii a zobrazovaní reálnych ľudí, pričom dospelákov v tomto prípade vystriedali deti, pre ktoré je tento nástroj primárne určený,“ hovorí Silvia Žuffa head of marketing 365.bank.
Podľa jej slov spot produkčne vychádza z online videa, v ktorom okrem iného deti vtipným spôsobom reagujú na otázky týkajúce sa financií. Potrápiť sa museli s témami ohľadne vnímania a hodnoty peňazí, ale aj s pojmami ako je inflácia.
Banka spúšťa kampaň na detskú aplikáciu SMARTIE v rámci ATL formátov prostredníctvom sponzorských odkazov, ktoré budú doplnené aj rádio spotmi a kampaňou v online priestore, v PR a na sociálnych sieťach. Produkciu zastrešila jej dvorná reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett.