Ceny za najefektívnejšie a najkreatívnejšie reklamy za rok 2019 sú rozdané. Agentúrou roka 2019 aj Agentúrou večera na Zlatom klinci 2019 sa stala najúspešnejšia slovenská agentúra TRIAD.
Elite Solutions si síce v rebríčku top troch najúspešnejších slovenských agentúr neobsadil miesto, ale iba 19 bodov mu chýbalo k tomu, aby sa vyrovnal Istropolitane Ogilvy, ktorej s 1380 bodmi patrí tretia priečka.
Ak hovoríme o rebríčku Effie Awards 2019, tu už agentúra Elite Solutions svoje miesto má. S počtom 810 bodov sa umiestnila na druhom mieste a získala iba o 10 bodov menej ako víťazný TRIAD.
Effie Awards
Zo štyroch želiezok v ohni premenila agentúra tri na ocenenie Effie. Agentúra získala na tohtoročnom 21. ročníku súťaže efektivity najviac kovov spomedzi všetkých agentúr. Porota sa rozhodla udeliť jej Striebornú effie v kategórii Dobročinný marketing a Bronzovú effie v kategórii Small Budgets za kampaň Adoptuj si posteľ.
Druhý bronz si agentúra z bratislavskej Mlynice odniesla za kampaň Nebuď pirát, ktorá bola ocenená v kategórii Digital.
Zlatý klinec
Kampaň Nebuď pirát, ktorú agentúra spustila mesiac pred odoslaním prihlášky do súťaže Zlatý klinec, si zo súťaže napokon odniesla zlaté ocenenie, dva Strieborné a tri Bronzové klince.
Ostatné tri ocenenia, z celkového počtu deväť Klincov, získal Elite taktiež za prácu pre klienta O2 Slovakia. Striebro a dva Bronzové klince dostala práca Bez okuliarov tomu niečo chýba.
Hodnotenie Stratégií
Elite Solutions si niekoľko bodov do Agentúry roka pripísal aj vďaka bodom z Hodnotenia Stratégií. Kampaň Nebuď pirát v súťaži získala dve prvé miesta v kategórii Kampaň a PR, druhé miesto v kategórii Digital - influencer marketing a tretie v kategórii Digital -Social media.
Agentúra Elite Solutions zožala úspech krátko po tom, ako sa v auguste 2019 stala členom Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS-u).
„Počas 8 rokov v Elite Solutions, ktoré si ja osobne v agentúre pamätám, sa vďaka tvrdej práci, nadšeniu a skvelej partii ľudí okolo, či už bývalých alebo súčasných Eliťákov, tešíme neustálemu progresu. Súčasťou tejto cesty nie sú len klientské projekty, ale aj aktivity, ktoré vyvíjame ako člen ADMA či v Rade pre reklamu. Veľmi sa tešíme, že k nim pribudne aj členstvo v KRAS-e. Klub reklamných agentúr Slovenska považujeme za stálicu a dôležitú organizáciu na reklamnom trhu, ktorá na Slovensku združuje tie najlepšie agentúry a je nám veľkou cťou a potešením, že sa k nim môžeme zaradiť, ” vyjadril sa po vstupe do KRAS-u Client Service Director Marián Hlinka.