Spoločnosť Apple pri príležitosti čínskeho Nového roka už tradične uverejňuje krátky film nakrútený iba pomocou telefónu.
V tomto roku je názov emotívneho videa Dcéra. Ide o príbeh inšpirovaný skutočným životom- hlavnou postavou je mladá žena, ktorá odíde od svojej matky a svoju dcéru si preto musí brať do práce so sebou. Krátky film je ukážkou príjemných chvíľ kedy má mama ako taxikárka dievčatko so sebou.
V priebehu videa sa scény prelínajú s konverzáciami z minulosti, kedy bola matka malého dievčatka napomínaná jej mamou o tom, ako sa má starať o svoju dcéru a ako má žiť. Na konci filmu sa v taxíku stretávajú tri generácie. Dozvedáme sa tiež, že stará mama každý rok počas osláv Nového roka hľadala svoju dcéru a vnučku.
Video je nakrútené na iPhone 11 Pro a režíroval ho známy Theodor Melfi. Kinematografie sa zhostiť Lawrence Shera, ktorý sa podieľal na množstve známych filmov, medzi nimi aj úspešný Joker. Hlavnú úlohu si zahrala jedna z najoceňovanejších čínskych herečiek Zhou Xun.
Skutočný príbeh je ukážkou, že v Číne existujú veľké generačné rozdiely, najmä ak ide o názory na rodinu. Spoločnosť Apple sa preto rozhodla demonštrovať to aj v príbehu.
The Bucket
Minulý rok bolo stredobodom pozornosti počas viac ako šesťminútové spotu biele vedro- darček pre mladého muža od jeho matky. V Číne je tradíciou, že mladí ľudia odchádzajúci z prázdnin doma sú obdarení od rodičov, ktorí im dajú "výslužku". Preto sa syn neúnavne snaží biele vedro za každú cenu dopraviť do mesta. Reklama je milým zobrazením puta medzi synom a mamou avšak aj dokumentom o krásnej prírode a porovnaním vidieckej a mestskej časti Číny.
Three Minutes
V roku 2018 sa mimoriadne populárnou stala reklama Three Minutes. Je krátkym príbehom vlakovej sprievodkyne, ktorá počas sviatkov neuvidí svojho syna. Dohodne sa preto sa svojou sestrou, že jej dieťa privedie na nástupište aspoň na tri minúty. To, ako strávia spoločný čas si pozrite vo videu.