Sú nimi Slovenský mliekárenský zväz a Slovenský zväz prvovýrobcov mlieka.
Agentúra MullenLowe GGK vyhrala tender na výber reklamnej agentúry na prípravu a realizáciu propagačnej kampane Slovenského mliekárenského zväzu a Slovenského zväzu prvovýrobcov mlieka.
Kreatívna agentúra bude pripravovať a realizovať reklamný koncept propagačnej kampane na podporu spotreby mlieka a mliečnych výrobkov pôvodom zo Slovenska. Na starosť bude mať celkovú komunikáciu zväzov.
"Už teraz sa môžete tešiť na pripravovaný televízny spot a online komunikáciu. Okrem kampane budeme zastrešovať aj media planning, digitál a BTL," hovorí pre Stratégie Marek Pajtáš, CEO agentúry.
Informácie o kampani a koncepte vám poskytneme už čoskoro.
01 - Modified: 2025-10-10 10:20:14 - Feat.: - Title: ČSOB novou kampaňou pokračuje v koncepte predstavovania smart sveta ich služieb
02 - Modified: 2025-10-08 09:42:18 - Feat.: - Title: Peter Ižo: Najväčší trend Zlatého klinca je špičková exekúcia, ale Bubliny odstrelili od zvyšku prác
03 - Modified: 2025-07-10 12:18:20 - Feat.: - Title: Baumit International si vybral MullenLowe GGK. Slovenská agentúra zabezpečí kreatívu pre 21 krajín
04 - Modified: 2025-06-13 07:41:01 - Feat.: - Title: Jakub Straka: Teším aj bojím sa zároveň. Mám pred nástupom do LePub Amsterdam veľký rešpekt
05 - Modified: 2024-07-04 07:00:00 - Feat.: - Title: V MullenLowe GGK potrebujeme dialóg aj ženský element