Sú nimi Slovenský mliekárenský zväz a Slovenský zväz prvovýrobcov mlieka.
Agentúra MullenLowe GGK vyhrala tender na výber reklamnej agentúry na prípravu a realizáciu propagačnej kampane Slovenského mliekárenského zväzu a Slovenského zväzu prvovýrobcov mlieka.
Kreatívna agentúra bude pripravovať a realizovať reklamný koncept propagačnej kampane na podporu spotreby mlieka a mliečnych výrobkov pôvodom zo Slovenska. Na starosť bude mať celkovú komunikáciu zväzov.
"Už teraz sa môžete tešiť na pripravovaný televízny spot a online komunikáciu. Okrem kampane budeme zastrešovať aj media planning, digitál a BTL," hovorí pre Stratégie Marek Pajtáš, CEO agentúry.
Informácie o kampani a koncepte vám poskytneme už čoskoro.
01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
02 - Modified: 2023-11-09 18:44:51 - Feat.: - Title: BILLA prichádza s novou kampaňou. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality
03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing?
04 - Modified: 2023-09-13 06:00:00 - Feat.: - Title: Andrea Jurgošová: Dobrý copywriter sa nevypíše za počítačom, ale tým, že skúša nové veci
05 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)