Sú nimi Slovenský mliekárenský zväz a Slovenský zväz prvovýrobcov mlieka.
Agentúra MullenLowe GGK vyhrala tender na výber reklamnej agentúry na prípravu a realizáciu propagačnej kampane Slovenského mliekárenského zväzu a Slovenského zväzu prvovýrobcov mlieka.
Kreatívna agentúra bude pripravovať a realizovať reklamný koncept propagačnej kampane na podporu spotreby mlieka a mliečnych výrobkov pôvodom zo Slovenska. Na starosť bude mať celkovú komunikáciu zväzov.
"Už teraz sa môžete tešiť na pripravovaný televízny spot a online komunikáciu. Okrem kampane budeme zastrešovať aj media planning, digitál a BTL," hovorí pre Stratégie Marek Pajtáš, CEO agentúry.
Informácie o kampani a koncepte vám poskytneme už čoskoro.
01 - Modified: 2023-06-02 14:09:24 - Feat.: - Title: TIPOS predstavuje nové letné spoty pre stieracie žreby aj pre obľúbené LOTO
02 - Modified: 2021-08-24 10:15:25 - Feat.: - Title: VšZP prichádza s novou kampaňou. Všetko čo robíte, robte so srdcom odkazuje
03 - Modified: 2021-08-04 07:03:10 - Feat.: - Title: Marek Pajtáš: Najlepší hudobníci sú tí, ktorí vedia robiť improvizovaný džez. A tak to bude aj s agentúrami
04 - Modified: 2021-07-14 15:15:41 - Feat.: - Title: Baumit má v portfóliu novinku. Spropagovať ju pomáha hit Love is in the air
05 - Modified: 2021-06-02 09:07:52 - Feat.: - Title: MullenLowe GGK sa posúva ďalej. Vytvára digitálnu divíziu Profero