StoryEditor

Zuzana Marečková: Nie je priestor na poľavenie, musíme byť neustále v strehu

02.03.2020, 07:00
Autor:
pzpz
Jej prvým cieľom po nástupe do funkcie bolo, aby sa každý člen tímu cítil jeho plnohodnotnou a dôležitou súčasťou.

Nová Managing directorka v Respect APP hovorí o novinkách v agentúre aj o tom, kde sa posunul trh a ako sa tomu agentúra prispôsobila tak, aby napredovala.

S: V čom bola pre vás pri nástupe nová pozícia výzvou?
Najväčšou výzvou bolo nastoliť nový systém riadenia, ktorý znamenal výraznú zmenu aj pre majiteľov, keďže prvýkrát po 15 rokoch fungovania agentúry odovzdali každodenný manažment. Mala som to šťastie, že som dostala dôveru Yolky a Ondreja, ktorí správne pochopili, že ak to má fungovať, musím sa stať spolutvorcom nového riadenia agentúry.

S: Čo ste urobili po nástupe do funkcie ako prvé?
Asi to, čo by urobil každý nový Managing Director – pripili sme si s celým tímom. A na druhý deň som zaviedla letný režim (pohyblivý pracovný čas počas letných mesiacov), čo bolo veľmi osviežujúce a navyše funkčné. Nechali sme sa viesť počasím a v najväčších teplách radšej neriskovali zdravie. Každý pracoval, kedy mu to vyhovovalo, a napriek tomu, alebo z môjho pohľadu skôr vďaka tomu, zostalo tempo práce vysoké.

S: Aké boli vaše prvé ciele po nástupe do funkcie?

Respect APP má, vďakabohu, verných, dlhoročných klientov a stabilný tím, takže bolo na čom stavať. Som veľmi pocitový človek, preto dobre fungujúci tím a pracovná atmosféra sú pre mňa kľúčové. A to bol môj prvý cieľ, aby sa každý člen tímu cítil jeho plnohodnotnou a dôležitou súčasťou. Vzhľadom na to, že Respect APP je boutiqová agentúra, fungujeme v nej ako blízki priatelia, rozumieme si a máme zdravé a otvorené vzťahy. Tento cieľ preto nebolo ťažké naplniť v krátkom čase.

S: Ktoré ciele a do akej miery sa vám už podarilo zrealizovať?

Za osobný cieľ som si dala presvedčiť ďalších potenciálnych klientov o vízii Respectu, čo zjavne zafungovalo, pretože v priebehu dvoch mesiacov sme získali jedného veľkého medzinárodného klienta a jedného zásadného domáceho. Dnes navyše bojujeme v otvorených tendroch o šesť nových značiek. Ideme na plný plyn a užívame si to. V nič lepšie som dúfať ani nemohla.

S: Aké máte priority do najbližšieho obdobia?

Riadený oddych pre kolegov, keďže hneď v úvode roka si odmakali viacero väčších tendrov, takže si to naozaj zaslúžia.

S: Na čo ste najviac hrdá, čo sa vám podarilo zrealizovať?

Teším sa, že som dokázala moju osobnú víziu preniesť aj na majiteľov a celý tím. Som hrdá na to, že aj po 15 rokoch dokážeme držať krok, dlhodobo si udržiavať klientov, prinášať nové nápady a riešenia, pracovať na probono projektoch a mať z práce stále potešenie.

S: Vaše poučenie z obdobia, odkedy ste vo funkcii?

Nie je priestor na poľavenie a zaváhanie, treba byť neustále v strehu. Časy, keď sa urobil print a televízny spot a na čas ste o klientovi nepočuli, sú preč. Dnes treba využívať interaktívnejšie kanály, vymýšľať sofistikovanejšie idey, pracovať s menšími rozpočtami a hlavne často reagovať prakticky okamžite.

S: Aká značka je pre vás inšpiratívna a prečo?

Je ich viac, ale veľmi sa mi páči komunikácia značky Balenciaga. Je dôkazom, že aj po 100 rokoch je možné zostať trendsetterom, chápať ducha doby a neustále ho inovatívne prenášať do svojho marketingu. Na opačnej strane barikády vnímam doslova nekomunikáciu značky AntiSocialSocialClub. Neprestane ma udivovať ich nová forma marketingu, ktorá vo všetkom popiera klasický marketing, a funguje im to výborne. Jeho vôňami, ale aj premysleným word of mouth marketingom ma v posledných rokoch vždy očarí francúzsky parfumér Francis Kurkdjian.

Kto je Zuzana Marečková?

Zuzana Marečková pôsobí v agentúre Respect APP od októbra 2018, predtým založila beskilled – jedinečnú vzdelávaciu platformu. Má pätnásťročné skúsenosti v reklame na všetkých pozíciách klientskeho servisu, ktoré získala v agentúre MUW Saatchi & Saatchi, či už na pozícii Account Manager, Unit Director alebo Staff Coach.

01 - Modified: 2020-02-17 07:22:59 - Feat.: 0 - Title: Radovan Pokojný: Výzvou bolo nepribrzdiť rozbehnutý vlak
01 - Modified: 2020-10-14 10:28:29 - Feat.: - Title: Roman Rajtár: Päť pracovných dní nestačí 02 - Modified: 2020-05-06 05:58:03 - Feat.: - Title: Emil Skákala: Spoznať biznis model, globálnu stratégiu a lokálne potreby, to bolo po nástupe hlavným cieľom 03 - Modified: 2020-02-17 07:22:59 - Feat.: - Title: Radovan Pokojný: Výzvou bolo nepribrzdiť rozbehnutý vlak
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 18:04