archív
StoryEditor

Emil Skákala: Spoznať biznis model, globálnu stratégiu a lokálne potreby, to bolo po nástupe hlavným cieľom

06.05.2020, 07:55
Autor:
pzpz
Z adidas do automobilového segmentu. Takto svojich 100 dní v novej funkcii hodnotí Emil Skákala.

V Porsche Slovakia na divízii Audi prichádza na prelome roka k zmene v marketingu. Z regionálneho officu adidas East Europe prichádza Emil Skákala a preberá riadenie marketingu značky.

S: V čom bola pre vás pri nástupe nová pozícia výzvou?
Presadiť sa pre mňa v novom odvetví, ktoré pri svojich segmentových špecifikách (klesajúci trend) je v aktuálnom čase ešte aj veľmi náročné.

S: Čo ste urobili po nástupe do funkcie ako prvé?
Kávu a usporiadal som si stôl. Predpokladám, že ambíciou každého nového človeka je spoznať tím, procesy a nastaviť si spoluprácu.

S: Aké boli vaše prvé ciele po nástupe do funkcie?
Tým, že som pochádzal z inej brandže, bolo mojím hlavným cieľom spoznať biznis model, globálnu stratégiu, lokálne potreby a nastaviť plán na rok 2020. Popri tomto samozrejme pokračovať v dobre našliapnutom tempe.

S: Ktoré ciele a do akej miery sa vám už podarilo zrealizovať?
Myslím si, že vo väčšine vecí mam už úplne jasno, topline strategický plán je hotový a lokálna hardsale kampaň nám úspešne od začiatku januára beží.

S: Na čo ste najviac hrdý, čo sa vám podarilo zrealizovať?
Spolu so ženou sa nám splnil sen a máme doma dvoch zdravých synov, ktorí nám každý deň spestrujú život. S týmto sa spája jedno rozhodnutie, na ktoré som obzvlášť hrdý a odporúčam každému otcovi – rodičovskú dovolenku. Bol to pre mňa obrovský krok mimo moju „comfort zone“ a s odstupom času ho môžem hodnotiť ako jedno z najlepších rozhodnutí, aké som kedy urobil. V rámci biznis života je to asi projekt adidas Runners, kde Bratislava a Praha hrali ako pilot obrovskú rolu pre súčasný globálny úspech.

S: Vaše poučenie z obdobia, odkedy ste vo funkcii?
Deväť rokov na regionálnej pozícii výrazne ovplyvní vašu schopnosť tvoriť prezentácie a prezentovať v slovenčine.

S: Aká značka je pre vás inšpiratívna a prečo?
Nemám asi jednu konkrétnu značku, ale vo všeobecnosti si myslím, že Redbull je svojimi aktivitami benchmarkom ako globálny love brand. Je málo značiek, ktoré vedia z retailového produktu vytvoriť media house. Možno by som ešte spomenul pre mňa veľmi inšpiratívnu copy jednej hodinárskej ikony „You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation“.

Kto je Emil Skákala?

Emil Skákala vyštudoval aplikovanú ekonómiu na UK. Svoju marketingovú dráhu začína v FMCG segmente, kde je súčasťou regionálneho marketingového tímu pre Julius Meinl. V adidas East Europe pôsobil vyše osem rokov v regionálnych funkciách (V4 + Blatic), kde na začiatku zastrešoval produktový marketing a postupne prešiel na komunikáciu značky. V rámci brand marketingu mal na starosti regionálne aktivity v rôznych kľúčových kategóriách. V poslednom období viedol tím komunikácie liftestylovej značky adidas Originals a špecializoval sa na influencer a entertainer marketing. Do spoločnosti Porsche Slovakia, na pozíciu Marketing & PR Manager prichádza v decembri 2019.

01 - Modified: 2020-02-20 07:52:12 - Feat.: 0 - Title: Zuzana Marečková: Nie je priestor na poľavenie, musíme byť neustále v strehu 02 - Modified: 2020-02-17 07:22:59 - Feat.: 0 - Title: Radovan Pokojný: Výzvou bolo nepribrzdiť rozbehnutý vlak
01 - Modified: 2020-10-14 10:28:29 - Feat.: - Title: Roman Rajtár: Päť pracovných dní nestačí 02 - Modified: 2020-02-20 07:52:12 - Feat.: - Title: Zuzana Marečková: Nie je priestor na poľavenie, musíme byť neustále v strehu 03 - Modified: 2020-02-17 07:22:59 - Feat.: - Title: Radovan Pokojný: Výzvou bolo nepribrzdiť rozbehnutý vlak
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 18:12