V časoch digitalizácie si radi zjednodušujeme každodenný život efektívnymi riešeniami, preto sa stalo využívanie smart produktov populárnou témou. Tento insight sa stal aj riešením kampane spotrebiteľskej súťaže pre značku Budiš, ktorú pripravila reklamná agentúra Respect APP.
Úlohou agentúry bolo vymyslieť koncept výhier a súťaže tak, aby bola aktuálna a zároveň zaujala najmä mladšiu cieľovú skupinu. Respect APP navrhol niekoľko typov výhier, ktorých finálny výber určil výsledok prieskumnej agentúry. Agentúra pripravila aj etikety s informáciou o súťaži a výhrach pre ochutené aj neochutené vody, ktoré sa na pulty predajní dostávajú v tieto dni.
„Jedným z našich cieľov bolo osloviť mladšiu skupinu zákazníkov. Sledujeme trend, že po vychytávkach ako sú smart hodinky, elektronické bicykle či kolobežky je v dnešnej dobe veľký záujem, najmä zo strany mladých ľudí. Nie každý si takýto produkt môže dovoliť, preto dávame spotrebiteľom možnosť zapojiť sa do súťaže a jednu z takýchto aktuálne lákavých cien vyhrať,“ hovorí Vladimír Krescanko, Segment Marketing Manažér spoločnosti Budiš.
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art Director: Michal Kvasnica
Copywriter: Matej Filadelfi