Značka Coca-Cola sa rozhodla spustiť netradičný reklamný formát, v ktorom rozširuje obzory o nové prístupy k vareniu a vďaka zaujímavým hosťom rieši aj rôzne pohľady a názory na život a svet.
Zoznámte sa s televíznou a online talkshow pri varení „Spoločne s chuťou“, s hlavnými československými ambasádormi - matkou, komičkou a herečkou Lujzou Garajovou Schramekovou a Marekom Pavalom, výhercom kuchárskej show Masterchef v Čechách, kreatívnym kuchárom, ktorého vášňou je príprava jedál na otvorenom ohni.
Česko-slovenský koncept navrhla a zrealizovala agentúra Mayer/McCann Erickson. Mediálny mix obsahuje okrem televíznej relácie, sponzorských odkazov a kampaňového televízneho spotu aj online videá, v ktorých si môžete pozrieť konkrétny recept a rovnako aj scény, ktoré sa do televíznych formátov nezmestili. In-store komunikáciu pokrývajú vizuály s hlavnými ambasádormi projektu.
Reláciu si môžete pozrieť každý piatok o 20:15 na TV Doma, TV Prima alebo na webe spolocneschutou.markiza.sk a na fresh.iprima.cz.
„Rozhodli sme sa tému Coca-Cola a jedlo povýšiť na iný level. Urobiť tak trošku niečo za hranicami obyčajnej reklamy a „only Coke can do“. Sme radi, že sme s klientom aj pri neštandardných a unikátnych riešeniach na jednej lodi, pretože iba tak vieme komunikáciu značky stále posúvať ďalej, bližšie k ľuďom, do kuchýň na Slovensku aj v Čechách. Bola to pre nás veľká výzva, no šikovný tím ľudí okolo projektu pracoval na plné obrátky, čo je vidieť aj na finálnej podobe celej kampane,“ hovorí teamleaderka projektu Barbora Meszárošová
„Každá naša aktivita spojená so značkou Coca-Cola by v sebe mala odrážať jej poslanie. Tým je snaha spájať ľudí, prekonávať rozdiely medzi nimi tak, aby si užili spoločne strávený čas. Pri prestretom stole to ide väčšinou ľahko, ako je v talkshow "Spoločne s chuťou" vidieť. Snáď sa nám podobnú náladu vďaka tipom našich ambasádorov a hostí podarí preniesť aj do slovenských domácností. Pre tých sme mimo zábavy na obrazovkách pripravili aj prvú celonárodnú súťaž o štýlové spotrebiče SMEG, vďaka ktorým bude príprava kulinárskych zážitkov ešte jednoduchšia,“ hovorí Kateřina Krčová, brand manager Coca-Cola Česká republika a Slovensko.
Vizitka kampane:
Creative director: Martin Benca
Team leader: Barbora Meszárošová
Account Director: Martin Hala
Copywriter: Barbora Meszárošová, Richard Klváč
Art director: Matej Klíč, Pavol Kornúcik
Fotograf: Standa Merhout