Na koncerty a festivaly naživo si ešte chvíľu počkáme. A keďže Nicolauska miluje slovenskú a českú hip-hopovú kultúru, jej fanúšikom prináša kompletný playlist #STAGEHOME na Spotify. Nájdu v ňom československé kúsky, ktoré do playlistu vyberá a pravidelne dopĺňa hypeman a hip-hopový moderátor Osťo.
Playlist #STAGEHOME na Spotify je pokračovaním kampane s rovnakým názvom. Nicolauska takto prináša ľuďom živý kanál, vďaka ktorému môžu zažiť viac než šesť hodín rapu a hip-hopu, ktorý im tak veľmi chýbal po zrušení koncertov a festivalov. Ambasádorom #STAGEHOME kampane je hypeman Osťo, ktorý je zároveň aj kurátorom playlistu na Spotify. Dnes má playlist takmer 3 000 followerov.
Kreatívny názov kampane #STAGEHOME vychádza z hashtagu #STAYHOME a zároveň odkazuje na to, že stage zábavy si fanúšik môže vytvoriť aj doma spolu s obľúbenými hudobníkmi a ich programom na sociálnych sieťach a cez hudobné aplikácie. Digitálnu kampaň Nicolaus Vodka spustila ešte v apríli 2020 a jej tvorcom je agentúra HEADS. PR zastrešila 1s CLASS AGENCY.
„Uvedomujeme si, aká dôležitá je hudba v našich životoch. Obzvlášť v týchto náročných časoch,“ tvrdí Klára Majchráková, brand manažérka značky. Zároveň dodáva: „Cieľom Nicolaus Vodky a playlistu #STAGEHOME je ľudí zabaviť a spríjemniť im čas doma počas pandémie, kým sa hudba vráti znova na živý stage. Náš spotlist má už teraz takmer tritisíc followerov, čo nás milo prekvapilo a zároveň potešilo. To je ďalší z dôvodov, prečo sme sa v ňom rozhodli pokračovať a pravidelne ho dopĺňať.“
V playliste #STAGEHOME na Spotify nájdu nadšenci domáceho hip-hopu a rapu top kúsky od Majka Spirita, Separa, Nerieš, alebo DJ-a Petra Panna a mnohých ďalších interpretov domácej i českej scény. Na milovníkov tohto žánru čaká viac než šesť hodín kvalitnej hudby a novinky pribúdajú postupne každý týždeň. Vyberá ich ten najpovolanejší - kurátor playlistu Osťo osobne. „Výber skladieb reflektuje novinky československej hip-hopovej a rapovej scény. No nájdu sa tu aj staršie kvalitné kúsky, ktoré sa asi nikdy neopočúvajú a vrátia v spomienkach do prvých hiphopových parties. Zopár kúskov navrhli aj fanúšikovia sociálnych sietí, či samotní interpreti,“ hovorí hypeman Osťo.
Vizitka kampane:
Názov kampane: #STAGEHOME - Playlist #STAGEHOME na Spotify
Klient: St. Nicolaus
Značka: Nicolaus Vodka
Reklamná agentúra: HEADS, autor prvého konceptu #STAGEHOME – ako priniesť zábavu k ľuďom do ich obývačiek. Pokračovanie kampane a nápad so živým kanálom a Playlistom #STAGEHOME na Spotify si zastrešila Nicolaus Vodka interne.
Použité médiá: sociálne siete a online - Facebook, Instagram, Youtube
Termín nasadenia: 4.2.2021
PR agentúra: 1st Class Agency
Cieľová skupina: verejnosť so záľubou v hip-hopovom a rapovom hudobnom žánri
Produkcia spotu: DOUBLEJ production
Réžia: Ján DoubleJ Jančok
Názov pesničky použitej v spote: Step to the Beat