StoryEditor

O2 odmeňuje za statočnosť. Za splnenie výziev rozdáva dáta

15.04.2020, 12:15
Autor:
pzpz
Ak myslíte na starších, učíte sa či tancujete, operátor vás odmení.

O2 od dnešného dňa daruje 10 GB balík dát tým svojim zákazníkom, ktorí sa v tejto mimoriadnej situácii správajú zodpovedne a zostávajú doma. Nadväzuje takto na kampaň Dobré dáta, ktorá mala premiéru pri príležitosti jej 10. narodenín. O2 vtedy zákazníkov odmeňovalo za dobré skutky, akými boli napr. podpora kultúrneho predstavenia jeho návštevou, prečítanie dobrej knihy, či varenie zdravých jedál.

„Dobré dáta sú opäť späť, a to v dobe, kedy sú skutočne veľmi potrebné. Myslím si, že všetci sme si uvedomili, že keď my dospelí pracujeme z domu a naše deti sa z domu učia, dáta míňame akosi rýchlejšie. Sú pre nás často jediným spojením so svetom. Aby nám dáta vystačili nielen na prácu, učenie, ale aj videohovory s našimi blízkymi, s ktorými sa teraz nemôžeme stretnúť, ale aj na hudbu či zábavu, rozhodli sme sa dať jednoduchú možnosť, ako získať dáta navyše. Týmto krokom chceme prispieť našou troškou uľahčiť ľuďom situáciu a zároveň ich motivovať, aby sa správali nielen zodpovedne, ale aby takto strávený čas bol o čosi príjemnejší. Dokopy 40 GB navyše im môže byť nápomocnými,“ hovorí Lucia Petrášová, šéfka marketingovej komunikácie O2 Slovakia.

V špeciálnom kampaňovom online videu vystúpil CEO O2 Slovakia Peter Gažík, ktorý sa ocitne v konferenčnom hovore so známymi osobnosťami slovenského internetu ako Ján Koleník, Fero Joke, Barbora Krajčírová, Kristína Tormová, Laci Strike a Matej Tóth.

Spoločne vymyslia niekoľko výziev, ktoré musia zákazníci pre získanie dát splniť.

V rámci Dobrých dát budú mať zákazníci O2 možnosť splniť 4 výzvy, pričom za odmenu môžu získať v každej výzve až 10 GB dát.

Výzvy sú nasledujúce:

  1. Učíme sa spolu

10 GB dát ponúka O2 tým svojim zákazníkom, ktorí na web www.dobredata.o2.sk nahrajú fotku domáceho učenia svojich detí. Výzva platí nielen pre rodičov, ale aj pre učiteľov, ktorí učia svojich žiakov online.

  1. Hýbeme sa

Súčasťou tejto výzvy sú tanečník Laci Strike a olympionik Matej Tóth. 10 GB dát získa každý, kto nahrá na kampaňovú stránku video s napodobnením tanečných krokov Laciho Strikea, či si zacvičí s Matejom Tóthom. Ako na to, sa môžu inšpirovať napríklad projektom Telesná na doma s O2 Športovou akadémiou Mateja Tótha na webe akademia.o2.sk. Prípadne môžu odpozerať tanečné kroky na online tanečnej akadémii Laciho Strikea strikehda.sk, ktorá je otvorená pre verejnosť vďaka podpore Férovej nadácie O2.

  1. Myslíme na starších

Keďže práve seniori sú jednou z najzraniteľnejších skupín počas tejto pandémie a často sú izolovaní, určite ich poteší každá maličkosť v podobe sociálneho kontaktu. O2 vyzýva všetkých, aby potešili telefonátom alebo videohovorom svojich rodičov či starých rodičov. Každý, kto nahrá na wwwdobredata.o2.sk fotku hovoru, získa taktiež balík 10 GB dát.

  1. Podporujeme umelcov

Hudba má zázračnú silu a dokáže spríjemniť život kdekoľvek, aj doma. Ak budeme počúvať slovenskú hudbu, pomôžeme slovenským umelcov. Ak nahrá poslucháč screenshot svojho playlistu na Tidali, Spotify alebo YouTube, získa rovnako 10 GB dát.

Dáta môžu získať za splnenie každej zo 4 výziev, a to aj opakovane, t.j. môžu získať maximálne 40 GB dát za mesiac. Výzvy sa môžu plniť a dáta aktivovať do 15.5.

Vizitka kampane:

Názov: Dobré dáta 2020
Creative & Strategy director: Peter Šurín
Copywriter: Slavomír Artim, Lenka Včelová
Art director: Maroš Morvajov
Social media manager: Martin Lomen 
Programator: Lubomír Lajos, Andrej Paulov, Patrik Eliáš
Account manager: Natália Blašková
Produkcia: Lukash
Režisér: Lukáš Kodoň

01 - Modified: 2019-12-27 11:04:31 - Feat.: 0 - Title: Lucia Petrášová z O2: Našou budúcnosťou je kombinácia digitálu a ľudskosti 02 - Modified: 2020-03-04 15:26:38 - Feat.: 0 - Title: Tereza Molnár: Telco sektor je celkom rýchla horská dráha 03 - Modified: 2020-03-20 11:38:06 - Feat.: 0 - Title: K operátorom sa pridáva O2. Ponúka HBO GO zadarmo
01 - Modified: 2022-02-01 15:49:09 - Feat.: - Title: O2 oslavuje 15 rokov. Svojim zákazníkom rozdáva darčeky 02 - Modified: 2021-11-21 15:28:32 - Feat.: - Title: Luddo a Moya sa pripravujú na sviatky. O2 predstavuje vianočnú kampaň 03 - Modified: 2021-11-21 14:55:06 - Feat.: - Title: Férová Nadácia O2 odovzdá symbolický kľúč z Nežnej revolúcie až 89 osobnostiam 04 - Modified: 2021-06-23 12:39:44 - Feat.: - Title: Šéfka marketingu O2: Chceme, aby ľudia uvažovali nad informáciami, ktoré zdieľajú 05 - Modified: 2021-05-25 14:09:37 - Feat.: - Title: O2 chce poraziť hoaxy a vrátiť rozum na internet, v kampani ako prvé použilo deepfake
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 17:01