Rajo včera predstavil svoj najnovší spot, v ktorom uvádza jogurty a jogurtové nápoje Probia Nature. Tie podľa zloženia neobsahujú farbivá a arómy. Spot tak má deklarovať, že zloženie je priamo z prírody.
Spot ukazuje lesné zvery, avšak nie reálne, ale vytvorené rukami. Pripomínajú tak pantomímu. Hlavný claim hovorí: Príroda je na dosah.
Koncept vznikol na základe tzv. bodypaintingu (maľby na telo), kde ľudia splývajú s prírodou. "Zhodli sme sa však, že bude vizuálne atraktívnejšie nepokresliť ľudí, ale iba ich ruky – teda objekty, ktoré sa priamo dotýkajú produktu, keďže komunikujeme, že príroda je naozaj na dosah," hovorí Peter Baslík, kreatívny riaditeľ v Triade. Pri rozhodovaní sa o celkovom prevedení spotu sa tvorcovia držali toho, že ide o drahší produkt, preto chceli, aby aj spot vyzeral prémiovo.
Ruky maľoval taliansky umelec Guido Danielle, ktorý sa preslávil bodypaintingom. Maľovať ruky mu trvalo niekoľko hodín. Počas jedného dňa natáčania tak mohli byť natočených najviac dve zvieratá.
Réžiu zastrešil Jonáš Karásek, rekvizity zabezpečila Protos Productions. A údajne členovia štábu boli ochotní vykopať spod snehu drevený konár obrastený machom, aby docieli čo najlepší vizuálny efekt.
Kampaň pozostáva z rádio spotu, OOH nosičoch a webe.
Vizitka kampane:
Klient: Rajo a.s.
Agentúra: Triad Advertisng
Kreatívny riaditeľ: Peter Baslík
Strategický riaditeľ: Martin Woska
Art Director: Peter Baslík
Copywriter: Roman Hríbik
Account manager: Juraj Chovanec
Réžia: Jonáš Karásek
Produkcia: Protos Productions