Po úspešnom projekte hokejových online majstrovstiev “BORCI na ľade” prichádza značka BOREC na scénu s ďalšou kampaňou. Absolútnym hrdinom sa v nej stáva jeden z najsilnejších Slovákov, Attila Végh.
Borovička Borec otvára tému agresie v podnikoch. To, ako si poradiť s nepríjemnými hulvátmi, nám ukazuje ten najpovolanejší - žijúca slovenská MMA legenda Attila Végh. Paradoxom je, že profi slovenský zápasník nám nedáva návody, ako takýchto ľudí zbiť či inak spacifikovať. Naopak, Attila všetkým prezradí, že sila skutočného Borca spočíva v rozumnom predchádzaní konfliktov, nie ich násilnom riešení.
Životný príbeh víťaza “zápasu století” skvele podčiarkuje význam kampane. Attila patrí medzi ľudí, ktorí sa mimo ringu nikdy nepustili do žiadneho fyzického konfliktu. “Rovnaký prístup očakávame nielen od našich spotrebiteľov, ale od všetkých Slovákov. Správni Borci si majú v podniku užívať čas strávený s partiou. No a keď už narazia na nepríjemných agresorov, vedia, ako sa s nimi rozumne vysporiadať,” vysvetľuje Veronika Slováková, brand manager spoločnosti St.Nicolaus.
Kreatívnu ideu a exekúciu kampane zastrešila agentúra Mannschaft. Spoty s Attilom môžeme vidieť v online prostredí, primárne na sociálnych sieťach. Na kampaň nadväzuje aj ďalšie offlinové pokračovanie. To, kde všade uvidíme Attilu spojeného s borovičkou BOREC, sa dozvieme čoskoro.
Vizitka kampane:
Klient: Borovička BOREC – St. Nicolaus (Veronika Slováková, Tomáš Trstenský)
Agentúra: Mannschaft
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas
Copywriter: Matúš Kvas
Art Director: Adam Marčan
Režisér: Tomáš Řehořek
Hudba: Jerguš Oravec
Produkcia: Playground13 (Ďuro Darida, Kika Kijacová)
Fotograf: Matúš Bence