Je ním Ondrej Kořínek.
Na pozíciu kreatívneho riaditeľa v agentúre MullenLowe GGK sa po dvoch rokoch vrátil Ondrej Kořínek. Na otázku prečo, odpovedal, že ponuka voľných rúk bolo to, čo rozhodlo.
Do staronovej agentúry prišiel zo štúdia Echt, kde viedol kampaň na Študentský účet pre Tatra banku a zúčastnil sa na predvolebnom ultramaratóne pre stranu ZA ĽUDÍ. "Zažil som Gizku aj Kisku," hovorí Ondrej a dodáva, že nadšenie a energiu, ktoré vládnu v Echte, by chcel priniesť do MLGGK.
Ondrejovým cieľom je, aby ľudia v agentúre menej pracovali a viac sa bavili.
Z pozície kreatívneho riaditeľa v MullenLowe GGK odišiel vo februári tohto roka Erik Reingraber, ktorý sa na rovnakú pozíciu presunul do Generations.
01 - Modified: 2025-10-10 10:20:14 - Feat.: - Title: ČSOB novou kampaňou pokračuje v koncepte predstavovania smart sveta ich služieb
02 - Modified: 2025-10-08 09:42:18 - Feat.: - Title: Peter Ižo: Najväčší trend Zlatého klinca je špičková exekúcia, ale Bubliny odstrelili od zvyšku prác
03 - Modified: 2025-07-10 12:18:20 - Feat.: - Title: Baumit International si vybral MullenLowe GGK. Slovenská agentúra zabezpečí kreatívu pre 21 krajín
04 - Modified: 2025-06-13 07:41:01 - Feat.: - Title: Jakub Straka: Teším aj bojím sa zároveň. Mám pred nástupom do LePub Amsterdam veľký rešpekt
05 - Modified: 2024-07-04 07:00:00 - Feat.: - Title: V MullenLowe GGK potrebujeme dialóg aj ženský element