Spot je príbehom premeny mladej ženy, ktorá sa narodila ako muž.
Talianska módna značka Diesel je známa svojimi netradičnými až kontroverznými kampaňami, v ktorých poukazuje na rôzne spoločenské témy.
V najnovšej kampani vytvorenej v spolupráci s agentúrou Publicis Italy je hlavnou postavou aktivistka Harlow Monroe.
Reklama je príbehom mladej ženy, ktorá sa narodila ako muž. Dvojminútový spot rozpráva príbeh jej premeny na vysnívané pohlavie. Francesca sa na konci premeny objaví v kláštore, kde svoje obľúbené oblečenie vymení za habit. V tom momente prichádza k absolútnej spokojnosti z naplnenia jej vnútornej identity.
Diesel spotom vyjadruje podporu v slobodné rozhodnutie žiť naplno a podľa vlastný predstáv človeka. Značka predstavila reklamu počas Pride mesiaca, čím sa vyjadruje k podpore transgenderových práv.
Režisérsky sa reklamného spotu ujal Francois Rousselet, známy reklamami pre Stella Artois či Nike. Počas svojej kariéry pracoval na videoklipoch pre interpretov ako Kanye West, Madonna či Rolling Stones.